Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger en karaoke Versjon av sangen "venn" av Diverse artister.

Hvis noen, på en eller annen måte kan fikse en Karaoke Versjon av den sangen hadde jeg blitt utrolig takknemlig!

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte igår en annen versjon av "im yours". De sang på svensk å den var litt tecno aktig. Men det var samme melodi som Im yours.

Noen som vet hva sangen heter?

Skrevet (endret)

Dette er sikkert veldig lite å gå på men det er en norsk eller svensk rap tror jeg hvor de sier noe som " voldta deg " høres kanskje ikke så pent ut hehe :)

Endret av MathiasT-S
Skrevet

Hei alle.

Samsung reklamerer på tv for at "det er ikke stygt å peke" i anledning omnia og jet telefonene sine. De linker til deterikkestygtapeke.no, men null info om sangen..

Musikken er bra kul og skulle gjerne hatt navnet på sang/artist. Har googla meg ihjæl og kommer ikke nærmere..

Ikke be meg om å skrive åssen sangen går, men whatthehell:

(Orgel) Da-ran-dan, dum dum dum, da-ran-dan, dum dum dum. Også kommer det en fyr og scatter: Bom diggidi, diggidiggidggidi, bom bom eller noe sånt. :):)

Skrevet
Hei alle.

Samsung reklamerer på tv for at "det er ikke stygt å peke" i anledning omnia og jet telefonene sine. De linker til deterikkestygtapeke.no, men null info om sangen..

Musikken er bra kul og skulle gjerne hatt navnet på sang/artist. Har googla meg ihjæl og kommer ikke nærmere..

Ikke be meg om å skrive åssen sangen går, men whatthehell:

(Orgel) Da-ran-dan, dum dum dum, da-ran-dan, dum dum dum. Også kommer det en fyr og scatter: Bom diggidi, diggidiggidggidi, bom bom eller noe sånt. :):)

Fant den:

- Cobrastyle av The Teddybears for de som lurer :)
Skrevet (endret)
Sangen til denne videoen:

Jeg tror det er en sang av Hans Zimmer, men jeg finner ikke navnet på låta.

Det er det originale temaet for den serien, Contender, komponert av Hans Zimmer.

Edit: for sen ...

Endret av kakesjef
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Living in America , hva ellers......Rocky 4 lol :D

Skrevet
Dette er sikkert veldig lite å gå på men det er en norsk eller svensk rap tror jeg hvor de sier noe som " voldta deg " høres kanskje ikke så pent ut hehe :)

Kan være

(er voldtektsmenn).
Skrevet
Hei

MTV HD sender i disse dager en reklame..

Tror de reklamerer for at de sender live konserter..

Ihvertfall i begynnelsen av reklamen får vi høre noen sekunder av gitar spill.. noen som vet hvilken sang dette er ?

ingen som kjente til denne sangen nei ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...