Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Windows vil ikke reinstalere


Gjest Bruker-325285

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-325285

Laptoppen min begynte og bli treg så jeg tenkte og reintalere windows 7 så jeg gikk på kontrollpanel for og reinstallere den og da den startet på nytt kommer det opp:

 

"datamaskinen startet uventet på nytt, eller det oppstod en uventett feil. Windows-instillasjonen kan ikke fortsette. for og installere windows må du klikke OK for og starte datamaskinen på nytt. start deretter installasonen på nytt."

 

Har trykket på ok sikkert 20 ganger nå og det samme kommer opp. hva skal jeg gjøre? Det fulgte ikke med noen W7 cd da jeg kjøpte denne på elkjøp for litt over 1 år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På denne pc'en er dette korrekt prosedyre for å reinstallere Windows 7:

 

-Skru av pc'en (helt), sørg for at strømmen er koblet til (stikkontakten).

-Trykk "ALT+F10" mens bios-logoen ved boot vises.

-Følg instruksjonene for å utføre en "factory recovery/restore".

 

Vær oppmerksom på at alle filer som du har lagret, programmer som er intallert osv. forsvinner ved en "factory restore"!

Endret av mobile999
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

 

Laptoppen min begynte og bli treg så jeg tenkte og reintalere windows 10 så jeg gikk på kontrollpanel for og reinstallere den og da den startet på nytt kommer det opp: Asus er den.

"datamaskinen startet uventet på nytt, eller det oppstod en uventett feil. Windows-instillasjonen kan ikke fortsette. for og installere windows må du klikke OK for og starte datamaskinen på nytt. start deretter installasonen på nytt.

Jeg har trykket pp den flere enn 30 gang men den dukker opp og opp igjen.

Endret av gjester17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...