Gå til innhold

[Løst] Gaming Headset, Titanfall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech G430 eller Logitech G35 eller Tiamat 7.1. Ganske mange forskjellige headset du kan velge mellom men jeg ville passet på å tatt et med 7.1 lyd når man spiller spill som Titanfall.

Takk for svar! Tiamat 7.1 virker fett, liker at det ikke er usb, har dårlig erfaring med det.

 

Har Mad Catz F.R.E.Q 5, som er USB, og jeg får ikke tweeke på equalizer-settings. Lyd-kortet gjenkjenner ingen headset, sikkert fordi USB, headset bruker sitt eget lyd-kort?

Lenke til kommentar

 

Logitech G430 eller Logitech G35 eller Tiamat 7.1. Ganske mange forskjellige headset du kan velge mellom men jeg ville passet på å tatt et med 7.1 lyd når man spiller spill som Titanfall.

Takk for svar! Tiamat 7.1 virker fett, liker at det ikke er usb, har dårlig erfaring med det.

 

Har Mad Catz F.R.E.Q 5, som er USB, og jeg får ikke tweeke på equalizer-settings. Lyd-kortet gjenkjenner ingen headset, sikkert fordi USB, headset bruker sitt eget lyd-kort?

 

Er ikke helt sikker på om det bruker sitt eget lydkort. Det er en stund siden jeg hadde det at jeg ikke husker. Men tror du trenger 5x 3,5 og en usb for å bruke det. USB er bare til strøm etter det jg har forstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...