Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaring med eldre elskerinner


Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig at jeg har ei elskerinne som er tjue år eldre enn meg. Jeg er selv i begynnelsen av førtiårene.

Hun er single, men ikke ute etter noe annet enn et knulleforhold der vi møtes hjemme hos henne for noen timers deilig sex et par ganger i måneden.

Noen ser kanskje for seg at det ikke er mye futt igjen i en såpass moden dame, men der tar dere feil. Hun er sprek og utholdende og elsker variasjon.

Vi møttes første gang i en setting der hun ville prøve to menn samtidig, og jeg ble "plukket opp" på et nettsjekkested av henne. Etter to timer med heftig sex, der vi var to menn som knullet henne, var jeg overveldet, og jeg har siden besøkt henne så ofte jeg kan.

Hun liker å bli dominert, lar seg binde, rise og knulle i alle hull. Filming og fotografering tenner oss, og vi har etterhvert en herlig samling bilder og filmklipp.

Det hun liker med meg er at jeg er yngre enn henne, at jeg kan gi henne sprutorgasme og at jeg er stor nok til at hun kjenner at jeg kommer inn i henne. Når det er sagt så synes jeg at hun er trang og god til å bruke underlivet til å klemme rundt meg.

Hun liker også veldig godt å ta pikken analt mens jeg fingrer henne til orgasme. Dette har vi gjort bare vi to og sammen med en ekstra mann, og det gir full uttelling hver gang.

Sist men ikke minst, hun elsker å suge og tar gjerne spruten i munnen og svelger. Det er for meg det absolutte høydepunktet etter en lang og god økt som gjerne varer opp i mot to timer hver gang...

 

Som dere sikkert skjønner er jeg meget fornøyd med å ha tilgang til en slik moden sex-maskin.

 

Er det andre der ute som har tilsvarende erfaringer med eldre elskerinner?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekkelt? Vakkert og rørende!

 

Takk for det Admiral!

 

Til Bytex og Anonym: Nei, dette er ikke fantasi, og jeg prøver heller ikke å skryte, men bare fortelle hvor fantastisk det er med en godt moden elskerinne.

Håper ennå på å få høre fra noen med tilsvarende opplevelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...