V. Haugen Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 HTC gjør Blink Feed tilgjengelig for andre Android-mobiler.Appen som gir deg en levende startskjerm Lenke til kommentar
Hmk92 Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Virker kult, men dette må da trekke mer strøm enn min stakkars S3 kan klare iløpet av en dag? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg bruker ikke blinkfeed som primær homescreen, men riktig konfigurert synes jeg den er en finfin måte å hanke inn nyheter som jeg ikke leser på andre nettsider, blandet med litt twitter og annet. Blinkfeed er en sak som alle "elsker å hate", og jeg kan skjønne hvorfor. Likte den definitivt ikke i starten. Men etter å ha brukt den bare som "nyhetswidget" en god stund synes jeg den er genial. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Ingen stor fan av Blilnkfeed selv, men jeg liker utviklingen med å legge inn elementene av Sense i Play store. Dette blir litt som med Google som løsriver så mye som mulig fra selve OSet og gjøre det til egne apper som man kan oppdatere selv om selve android-versjonen ikke oppdateres lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg