Gå til innhold

Grilling utenfor vikingsskipet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig med minigrill utenfor vikingsskipet i påska? Hjemme ble dette arkivert under "å drite seg loddrett ut".

Da det er grilling, går det vel ikke under bål-lovene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan aldri tenke meg det blir tatt så veldig godt i mot av vaktene. Nå aner jeg ikke, men jeg har en stygg misstanke om at dersom 10 000 folk skal grille, vil der se ut som et helvete etterpå... + at faren for at 10 000 idioter skal greie å starte en brann er langt sørre enn at en idiot skal greie å starte en brann... Dermed burde det være totalforbud mot grilling, for alle.

(ja, jeg mener det heller mot idioti (galskap red.), å bruke påska si på svett gaming forran en skjerm.)

Uansett, hvorfor grille? Trodde Grandiosa og Redbull var gamer mat jeg.

Endret av Skipstrixy
Skrevet

Joda grilling skal det bli :D jeg, og mange andre, drar til vikingskipet på tirsdag (da det fort er 7-8 timers kjøring).

Grillingen pleier å være i 20-22 tiden og utover.

Kan aldri tenke meg det blir tatt så veldig godt i mot av vaktene. Nå aner jeg ikke, men jeg har en stygg misstanke om at dersom 10 000 folk skal grille, vil der se ut som et helvete etterpå... + at faren for at 10 000 idioter skal greie å starte en brann er langt sørre enn at en idiot skal greie å starte en brann... Dermed burde det være totalforbud mot grilling, for alle.

Uansett, hvorfor grille? Trodde Grandiosa og Redbull var gamer mat jeg.

Security har ikke hatt noe i mot at 10-20 stk sitter å griller på engangsgriller. Dette har jeg og mange andre allrede gjort i noen år, og jeg ser ikke noe grunn til at det ikke blir noe i år.

Security pleier også komme bort å varme seg, og evnt få noe varm mat hvis noen har noe til overs :)

Hele TG har uansett ikke fler enn ca 5500 deltakere, hvor flesteparten av dem kommer på onsdagen.

Er vanskelig å varme en grandis uten strøm og regler mot det å ha med seg hvitevarer.

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...