Gå til innhold

Hva betale for en pent brukt iPad 1 32 GB (u/ 3G)


lil7star

Anbefalte innlegg

Jeg har "tilbudt meg" å kjøpe en meget pent brukt iPad 1 32GB uten 3G fra svigermor, som meget gjerne vil bli kvitt den. Tenker å ha den til bruk for en seks år gammel jente. Hva ville vært ok pris å betale?

 

Ser at tilsvarende med 64GB og 3G går for 1500 på finn.

 

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke kr 500 er en upris for en 32GB-modell.

Selv har jeg en gammel 16GB-modell for ungene der jeg har måtte slette mange filmer jeg hadde lagt inn på grunn av at noen av de nedlastede spillene tar mye plass.

Ulempen med så gamle er at de som sagt ikke støtter iOS 6/7, og nye er litt kjappere.

Modellene med 3G er mest interessant hvis du trenger GPS for å bruke den som kart, prisforskjellen er en tusenlapp som ny.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ville heller lagt noen kroner ekstra i det og kjøpt en iPad 2. Denne støtter nyeste iOS, har kamera og er en god del kjappere. Ikke bare er det mange spill som sliter på iPad 1, men det er også mange spill og programmer som ikke lenger støtter iOS 5. Det er mulig å laste ned eldre utgaver fra App Store, men da med den følge at nye funksjoner mangler.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Nå må vi ikke glemme at dette er til en 6 år gammel jente da. En slik iPad 1 er perfekt for en 6 åring som til tider kan være litt uheldig/klønete/uforsiktig(velg det som passer til din 6-åring). Den kan spille masse spill, kan brukes til å se tegnefilmer, youtube og masse annet. Bare fordi den ikke kan kjøre netflix på IOS7, så er den allikevel et flott verktøy/leketøy.

 

Jeg hadde glatt gitt 500 kr for den. Om du ikke kjøper den av henne vil jeg gjerne kjøpe den!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...