Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

For 5 år siden så kjøpte jeg et Lian li PC-V2100 Plus og en Mist 650W strømforsyning. Den gangen var meninga at jeg skulle bygge en super gaming pc. Men kabinettet og strømforsyningen har stått urørt helt til nå (støvsamler) pga fått 2 barn og masse andre ting å bruke penger på enn data.

 

Her i huset har jeg en gammel PC fra 2003, men den begynner å skranter (har en tråd under "maskina virker ikke" om denne gamle maskina)

 

Nå tenker jeg for første gang å bygge en PC selv og nettopp bruke dette kabinettet. Poster denne tråden fordi jeg ønsker å komme i kontakt med noen som har erfaring med dette kabinettet. Som kan svare på hvordan ting skal monteres, f.eks vannkjøling. Er også ute etter guider (har googlet men finner ingen guider for dette kabinettet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal skrote dette lian li kabinettet og kjøpe nytt. Kabinettet er 5 år gammelt og mye har sikkert skjedd på kabinettutvikling de siste åra. Men jeg liker kabinettet. Kabinettet kostet 2500 kr og er lydisolert. Har dør i fronten som skjuler knappene (så ikke ungan kan resette PC). Men kabinettet kan mangle USB 3.0 tilkobling. Ville du brukt dette eller kjøpt nytt?

Endret av Loginname
Lenke til kommentar

Jeg ville brukt det. Man får kjøpt usb3 panel til å ha i fronten på ebay til 30+ kr, å da er du berget der.

Bruker selv en slik på mitt kabinett som er eldre enn ditt.

 

Edit: eksempel: http://www.ebay.com/itm/New-Floppy-Bay-20-Pin-2-Ports-USB-3-0-Front-Panel-Bracket-Header-Cable-/271287017892?pt=UK_Computing_USB_Cables&hash=item3f29f761a4

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...