Gå til innhold

Funksjoner til PlayStation 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke sikker om dette er det du er ute etter men siden jeg er i det sløve (og "gavmilde" :p ) hjørnet idag:

 

Texture Mapping (faktisk et søk på google som utrettet dette)

 

Diagnosis burde vel gjøre det navnet tilsier, diagnosere PS2'en og sjekke etter evt feil.

 

Disc speed bestemmer eller viser vel farten dvd'en sviver rundt med eller lese hastigheten (x antall X (X=lesehasighet som i for ex: 12X))

Lenke til kommentar

Nja, nesten.

 

Skrur du på Smooth så vil grafikken bli noe bedre (jevnere) på noen PS1-spill. Dette gjelder ikke mange tror jeg.

 

Disc Speed kan redusere loadetiden, men kan også krølle til hvis spillet ikke takler det. Akkurat dette er vel svært sjeldent.

 

Hvis du putter inn en disk og kjører Diagnosis vil den sjekke etter feil.

 

De to første gjelder kun PS1-spill. Det har ingen innvirkning i det hele tatt på PS2-spill eller DVD'er.

Lenke til kommentar

De to første gjelder kun PS1-spill. Det har ingen innvirkning i det hele tatt på PS2-spill eller DVD'er.

Er du 100% sikker på at man ikke reduserer loade-tiden på PS2-spill? Det virker litt ulogisk for meg.. Jeg har prøvd det bare på et spill til PS2 da, med da får den problemer med å lese disken. Spillet jeg har prøvd det på er Starsky & Hutch. Men det er fortrinns vis når man skyter med lyspistolen under loadinga. Noen som ahr noen kommentarer?

 

Jeg kan teste det der med Disk-speed'en så fort jeg har tid å skrive senere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...