Gå til innhold

Radeon 9600 - maskin henger seg i menyer


goggen

Anbefalte innlegg

Det som fiksa problemet med Generals var: gå til display properties->settings->advance->trubleshoot taben->dra den 1 hakk til venstre. da vil musa blinke i generals, men spillet fungerer perfekt. det er ikke noe stort problem.

 

Har prøvd dette jeg og, og da funker det forsåvidt. Men da sette oppløsningen til det laveste automatisk i en del spill, og det hjelper ikke om jeg overstyrer dette. Gjelder særlig EA Sports sine spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde noe slikt problem, prøvde 3DMark03. Frøys seg etterhvert ut i programmet, hadde da oppdatert til de nyeste driverne (catalyst-drivene), men til slutt reinstallerte jeg, og i stedet for å legge inn de nyeste driverne la jeg inn de driverne som fulgte med, alt fungerer nå perfekt i spill, men 3DMark03 installerer jeg ikke på nytt av denne grunnen og andre grunner. Forresten så er de gamle driverne catalyst 12-006..

Lenke til kommentar

Selv har jeg litt problemer med Sapphire radeon9600 pro (fireblade)..

 

- jeg kan ikke ha fast writes på

- helst agp 4x for å få kortet stabilt

- Kan bare drømme om å bruke omega drivere, da dette fører til artifakter på hele skjermen.

-Overklokke er håpløst

 

Er egentlig ganske misfornøyd med dette kortet, det svarer ikke til forventningene mine og lurer på om jeg skal returnere det til komplett.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...