Gå til innhold

Tips til nye serier


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge lett etter nye serier, og som dere ser ut ifra lista så er det en stund siden det har kommet noe nytt jeg har digga

 

Serier jeg har sett og likt:

 

Breaking bad

Entourage

Two and a half men

Angry management

Californication

How i met your mother

Sons of anarchy

Blue mountain state

The big bang theory

24

Chuck

Prison Break

True blood

Lillyhammer

 

Serier jeg har sett som har vært ok:

 

The O.C

Burn notice

Weeds

Heroes

Arrow

Skins

Suits

Game of thrones

Homeland

 

 

Serier jeg har begynt å se på men gått lei:

The wire

Sherlock

Dexter

House of cards

Oz

The walking dead

Justified

Spartacus

Community

The office

 

Som dere ser er det mest komedie og spenningsserier det går i, noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hannibal har jeg sett et par episoder av, men syntes det virker litt sært. Når det gjelder spenningserier er det mer den prison break, breaking bad, 24 typen jeg er ute etter.

 

Lost kunne vært aktuelt bortsett fra at jeg har hørt at det blir dårlig etter et par sessonger, men kanskje verdt å sjekke ut? Har sett en episode bare

 

Skal sjekke ut workaholics.

 

Og jeg glemte å legge til at serien bør være på Netflix, har ikke pc tilgjengelig for tiden så får kun sett på netflix.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Basert på dine preferanser er jeg usikker på om du kommer til å like den, men Twin Peaks er kanskje min favorittserie.

 

Og jeg kan garantere deg at den vil skille seg ut fra alle andre serier du har sett. Det er en stemning og mystikk i den serien som er helt unik. Til å føle og ta på.

 

Ellers må jeg bare si at Lost var en fantastisk opplevelse for min del. I hvert fall når jeg hadde gleden av å følge den live.

 

Jeg synes ikke de fikk til å avslutte serien så veldig bra, MEN, opplevelsen underveis var allikevel fantastisk for min del. Enten liker du den eller så liker du den ikke. Alle jeg har anbefalt den til har likt den.

Lenke til kommentar

Jeg har snakket med flere som synes LOST tapte seg underveis, uten at jeg deler dette synet (selv om jeg kan forstå hva de mener). Jeg hadde ikke gleden av å følge den da den gikk på TV (hadde dødd av å måtte vente på hver eneste episode), men jeg hadde som Elijah en helt spesiell og fantastisk opplevelse av serien. Den rørte ved meg på en måte som er vanskelig å beskrive. Håper du får sjans til å se den en gang, og ikke minst at den gir deg samme glede som jeg har fått :)

 

Ser forresten at Band of Brothers ikke er nevnt, kanskje fordi den er så innlysende? Hvertfall et definitivt must, med mindre man hater 2. verdenskrig :)

 

Ser for tiden The Pacific nå for andre gang, og den er dessverre ikke i nærheten av BoB på noe plan, men verdt å se hvis man liker krigsdrama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...