Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 15 år som har sann problemer ca hver tredje måned der jeg føler meg helt ensom og deprimert og har bare lyst på kjærlighet. dette virker vell veldig rart til min alder (synes verfall jeg) siden jeg ser ingen andre som viser sanne problemer.

og det jeg gjør som oftes er å spille videospill men jeg vil liksom egentlig se en film med ei jente som jeg kan være glad i og kose med :) Denne deprisjonen går vekk da men den kommer alltid tilbake når den er borte så tenker jeg litt på den men jeg blir ikke deprimert bare litt irritert, jeg har ingen peilig på dame. jeg ser vell ikke så veldig tiltrekkenes ut og vil bare elske og bli elsket. er dette normalt eller er dette hormonene mine som spinner løs av og til.
ville ha elsket å få en respond

Endret av Anes/Anders
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert flere på din alder som føler det slik, selv om det ikke er så lett å se det. Det er helt normalt. Og det er bare å vende seg til, for det kommer til å vare i lang tid. Kjærlighet er ikke alle forunt.

Så "tipset" er å bare vente til dette er over og at e vil finne ei når tida e inne? hvis det er slikt ka skal e gjøre i mellomtiden da

Lenke til kommentar

 

Det er sikkert flere på din alder som føler det slik, selv om det ikke er så lett å se det. Det er helt normalt. Og det er bare å vende seg til, for det kommer til å vare i lang tid. Kjærlighet er ikke alle forunt.

Så "tipset" er å bare vente til dette er over og at e vil finne ei når tida e inne? hvis det er slikt ka skal e gjøre i mellomtiden da

 

Lev livet. Kom deg ut og gjør ting. Anbefaler spesielt å begynne å trene på et treningsstudio hvis du føler deg ensom. Der møter du mange mennesker du kan slå av en prat med og knytte nye bekjentskaper.

Lenke til kommentar

 

Det er sikkert flere på din alder som føler det slik, selv om det ikke er så lett å se det. Det er helt normalt. Og det er bare å vende seg til, for det kommer til å vare i lang tid. Kjærlighet er ikke alle forunt.

Så "tipset" er å bare vente til dette er over og at e vil finne ei når tida e inne? hvis det er slikt ka skal e gjøre i mellomtiden da

 

 

Det er ikke sikkert at det går over. Så ikke sitt og vent på at noe skal skje.

 

 

Jeg har samme problem, og er 19.

 

Noe som hjalp veldig for min del var å kjøpe seg en kosebjørn, jeg koser med den og ser film med den etc.. blir ikke helt samme men funker midlertidig..

 

Anonymous poster hash: 2f45a...622

 

 

Har du vurdert å skaffe en slik en?

 

Lenke til kommentar

Vi mennesker er sosiale vensner vi lengter etter å være sosialt og finne noen som kan tilfredsstille våre sosiale og seksuelle behov. Det er i en alder der du liker jenter og setter mer pris på dem, enn før og derfor kan ikke spill gi deg den gode tilfredsstillende følelsen som en jente kan gi deg. Jeg syns du burde ikke tenke på utseende nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut, men dagens ungdom fokuserer mye på utseendet deres ved å legge vekt på hvordan kjendiser, pene folk på tv og Internett ser ut. Selvfølgelig har utseendet mye å si det er det første du legger merke til, men en ting du må huske er å smile mye og være positiv disse to egenskapene gjør deg automatisk mer attraktiv. Er det noe på gang på skolen? Noen jenter som du har lagt merke til eller som de har lagt merke til deg ?

Lenke til kommentar

Du må nok komme deg ut hvis du skal skaffe deg dame, selv følte jeg mye av det samme og det ble egentlig ikke noe bedre før jeg begynte på universitet, men brukte VGS til å lære meg å sosialisere.

 

 

Jeg har samme problem, og er 19.

Noe som hjalp veldig for min del var å kjøpe seg en kosebjørn, jeg koser med den og ser film med den etc.. blir ikke helt samme men funker midlertidig..



Anonymous poster hash: 2f45a...622

 

Det er faktisk veldig effektivt ja, selv om det høres sært ut, men som du sier, blir ikke helt det samme. :)

Lenke til kommentar

Vi mennesker er sosiale vensner vi lengter etter å være sosialt og finne noen som kan tilfredsstille våre sosiale og seksuelle behov. Det er i en alder der du liker jenter og setter mer pris på dem, enn før og derfor kan ikke spill gi deg den gode tilfredsstillende følelsen som en jente kan gi deg. Jeg syns du burde ikke tenke på utseende nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut, men dagens ungdom fokuserer mye på utseendet deres ved å legge vekt på hvordan kjendiser, pene folk på tv og Internett ser ut. Selvfølgelig har utseendet mye å si det er det første du legger merke til, men en ting du må huske er å smile mye og være positiv disse to egenskapene gjør deg automatisk mer attraktiv. Er det noe på gang på skolen? Noen jenter som du har lagt merke til eller som de har lagt merke til deg ?

Det er der et anna problem oppstår jeg har ingen peiling på kvinner i det hele tatt. og vet ikke kor e skal begynne med "oppdraget" mitt.

Lenke til kommentar

 

 

Vi mennesker er sosiale vensner vi lengter etter å være sosialt og finne noen som kan tilfredsstille våre sosiale og seksuelle behov. Det er i en alder der du liker jenter og setter mer pris på dem, enn før og derfor kan ikke spill gi deg den gode tilfredsstillende følelsen som en jente kan gi deg. Jeg syns du burde ikke tenke på utseende nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut, men dagens ungdom fokuserer mye på utseendet deres ved å legge vekt på hvordan kjendiser, pene folk på tv og Internett ser ut. Selvfølgelig har utseendet mye å si det er det første du legger merke til, men en ting du må huske er å smile mye og være positiv disse to egenskapene gjør deg automatisk mer attraktiv. Er det noe på gang på skolen? Noen jenter som du har lagt merke til eller som de har lagt merke til deg ?

Det er der et anna problem oppstår jeg har ingen peiling på kvinner i det hele tatt. og vet ikke kor e skal begynne med "oppdraget" mitt.
ikke se det som et jevla oppdrag eller jobb, se det som en lek hvis du forventer at ting skal skje blir leken som en jobb ha det gøy og ting vil eventuelt endre seg. skaff deg en jobb, snakk med jentene på jobb og jentene på skolen, de du liker begynn og smil ekstra mye på de du liker, prøv å skaff deg øyekontakt, men du må rett og slett begynn å snakke med de, enten tulle me de eller spørre om leksehjelp du må komme i kontakt med de, slutt å gjøre det så vanskelig for deg selv, å være sjenert vinner du ingenting på, du kan eventuelt ende opp som en sjenert person til du blir 30, om noen år kommer du ikke til å høre fra de jentene om du ikke blir kjent med de eller om de ikke vil ha noe med deg å gjøre. Skaff deg noen baller og gå ut i fronten. Det er vanskelig i begynnelsen men når du først begynner husk Bare å smile til jenter, så snakker du til dem etterhvert og etterhvert blir noen jenter forelsket i personligheten din og da starter de og du å flørte, starter du så må du være obs på om hun flørter tilbake, tar jenter på deg er det er godt tegn da er det bare å flørte. Komijen gutt vi lever bare en gang :) ps: jeg var en veldig komiker i din alder nesten alle jentene likte meg fordi jeg var sympatisk og morsom, men ser også bra ut men var veldig tynn den tiden men det hindret ikke jentene å like meg ofte er det også sånn at jentene er sjenerte i den alderen legg merke til hvordan jentene ser på deg og om de "tilfeldigvis " er i alle områder du befinner deg i . Du har også god tid du er bare 15, slapp av men ikke for mye :) hvis en jente er hyggelig vær det også etter en tid spør henne om hun vil finne på noe, da jeg var 14 ville ei jente ha en klem hun hadde de største tvillingene men var sjenert etter det prøvde hun ikke seg på meg mer så det gjelder å følge med. Klem er vanlig til dags men alt starter med vennskap og uskyldige ting. http://www.ung.no/forelskelse/3096_20_tegn_på_at_han-hun_liker_deg.html Endret av lion33
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...