Gå til innhold

[Løst] Hvorfor vil ikke BF4 starte?


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med å få battlefield 4 til å starte. Når jeg trykker "spill" på bf4 i origin eller dobbeltklikker på bf4-ikonet på skrivebordet åpnes den battlelog nettsiden det man starter spillet. Men når jeg starter spillet kommer det opp den blå loadbaren som også kommer på bf3 der det står "instalizing", men lengre kommer jeg ikke. Det gjelder både online og offline, selv om jeg er den eneste i huset som er koblet til internett. Hva skal jeg gjøre for å få startet bf4? Spillet er installert fra CD (på gamlemåten) og PCen kjører Windows 7 ultimate om det skulle ha noe å si. Jeg har skjekket at alle driverne og spillet er oppdatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du også prøvd å reparere spillet i origin? (Høyreklikk på BF4>Reparer spill)

Nei, skal prøve. Er ikke hjemme i morgen, så må prøve på fredag.

 

Hvis dette har skjedd etter gårsdagens oppdatering har jeg lagt ut en fix i BF4 tråden

Nei, den har vært slik helt siden jeg installerte det, men har ikke giddet å spørre om hjelp før nå. Skal prøve den fix din uansett og det ikke funker å reparere spillet slik Jekay sier.

 

Takk for svar. Får håpe en av dem funker, kanskje litt dumt å bruke 400 kr på et spill som ikke vil starte engang.

Lenke til kommentar

Bare et kjapt OT spørsmål. Hvorfor vises kun steam-spillene mine og ikke origin-spillene mine i Geforce Experience? BF3 kom opp der tidligere, men ikke nå. Har det noe med at spillene ikke er lagret på samme disk?

 

Har ikke fått tid til å prøve å fikse BF4, men skal gjøre det neste gang jeg starter PCen.

Lenke til kommentar

Bare et kjapt OT spørsmål. Hvorfor vises kun steam-spillene mine og ikke origin-spillene mine i Geforce Experience? BF3 kom opp der tidligere, men ikke nå. Har det noe med at spillene ikke er lagret på samme disk?

 

Har ikke fått tid til å prøve å fikse BF4, men skal gjøre det neste gang jeg starter PCen.

du må stille på hvor geforce skal søke etter spill

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...