Gå til innhold

GOG introduserer regionbasert prising


Anbefalte innlegg

Det går vel bare ut over dem selv. Er det i det hele tatt noen som kjøper nye spill fra GOG?

Hele poenget er jo at det er et sted å skaffe seg "Good Old Games". Skal man ha nye spill, er vel Steam bedre uansett.

 

Hvis prisene på gamle spill blir høyere kommer de bare til å miste kunder. Har personlig kjøpt mye når de har hatt diverse salg, og kan si med ganske stor sikkerhet at om prisene hadde vært høyere hadde jeg ikke kjøpt i nærheten av like mye. Det er jeg sannsynligvis ikke alene om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går vel bare ut over dem selv. Er det i det hele tatt noen som kjøper nye spill fra GOG?

Hele poenget er jo at det er et sted å skaffe seg "Good Old Games". Skal man ha nye spill, er vel Steam bedre uansett.

 

Har kun kjøpt ét moderne/nytt spill fra gog og det var Witcher 2, men vilkårene var i det tilfelle helt klart mye bedre enn vilkårene på steam. Ingen DRM (Mulig det var en form for gammeldags CD-nøkkel?), og dermed full kontroll over installasjonsfilene. Om Gog legger ned hele virksomheten i morgen, vil jeg fortsatt ha full kontroll over mitt eksemplar av Witcher 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...