Gå til innhold

Rooting av Sony Xperia Z


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

 

You should be aware that unlocking the boot loader will not give you root access. The only way to get root access is to flash a custom ROM with root access.

 

Sony støtter kun opplåsning av bootloader. Ikke root. Dette sier jeg fordi du må kjøre custom rom for root.

 

Er det mulig å skaffe root med stock operativsystem på Xperia Z med 4.3? Helst permanent..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å ødelegge telefonen permanent skal godt gjøres. Så lenge du har strøm på batteriet så kan en "soft brick" alltid fikses. Jeg har eksperimentert med min Sony i over ett år. Den er fremdeles god som ny. :)

 

Jeg var en "n00b" da jeg startet og jeg har "soft bricka" den mange ganger, men det har aldri vært noe problem å få den opp igjen. Har passet på å ha nok strøm på batteriet.

 

Sikkerheten er ikke noe problem med Xposed med XPrivacy.

Endret av polergarn
Lenke til kommentar

 

 

You should be aware that unlocking the boot loader will not give you root access. The only way to get root access is to flash a custom ROM with root access.

 

Sony støtter kun opplåsning av bootloader. Ikke root. Dette sier jeg fordi du må kjøre custom rom for root.

 

Er det mulig å skaffe root med stock operativsystem på Xperia Z med 4.3? Helst permanent..

 

 

På min med Jelly Bean 6.2.B.1.96 må jeg nedgradere til Jelly Bean 6.2.B.0.211 (kernel) for å kunne roote den (for å deretter flashe .96 (kernel) igjen).

 

Z: http://forum.xda-developers.com/xperia-z/development/guide-how-to-root-101-firmware-lb-t2656698

Endret av polergarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...