Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Packard Bell MX65


Anbefalte innlegg

Har en vennine som har en Packard Bell maskin som jeg har vært så dum å si at jeg skal reinstallere eller harddiskcrasj.

Desverre for henne (og meg så har hun bare Vista) og når jeg er inne på Packardbell.no og søker på serienr så kommer det ikke opp noe og når jeg legger modell MX65 så finnes ikke den i listen over modeller, jeg har lastet ned ett PB-program som forteller meg at det er MX65 men det eneste som kommer opp er MX52.

Anyway..jeg fikk installert Vista men fikk ikke oppgradert IE og ble stuck med IE7 og når jeg prøvde å oppdatere så fikk jeg beskjed om at versjonen jeg prøvde å installere ikke var støttet (uansett hvilken versjon jeg prøvde).

 

Noen tips om hva jeg skal gjøre for å finne riktige drivere og få oppdatert nettleser (hun ville ha IE :-( ). Er ikke sikker på alder på maskin men med tanke på at den var levert med Vista må den være en del år. Klarer heller ikke finne Win7 drivere så det er liksom ikke noe vits i å kjøpe Win7. 8 er helt utelukket for det rører jeg ikke. Rører egentlig ikke Vista heller og dette blir siste gang jeg rører PB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...