Gå til innhold

– Du er et rasshøl, Kathy


Anbefalte innlegg

Det er klart, om man ikke lever av å ta bilder, er det gjerne mer prestisje av å faktisk få et fotografi stjålet, enn problemer. Personlig er jeg et sted i mellom, siden jeg både tjener penger på foto, men fint kunne "donert" et enkelt bilde, til et rett formål. Selv om det ble stjålet, kunne jeg tilgitt, om det var til rett formål. Derimot om tonen ble like frekk som dette her, ville det blitt bråk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han som fant ungen sin avbildet 2 ganger i en lokal elektroavis for en tid tilbake husker muligens flere her ?

 

Han dro til butikken og ble bare bryskt avvist av butikken og sendt til hu som hadde designet avisen og kom med gullkornet at alt som lå på internett kunne brukes ?!

 

Enden på visen ble rettsak og han fikk tilkjent 20000 i erstatning som er vel hakket mer enn den bagatellen han egentlig var ute etter når dro til butikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

... er amatører som egentlig er litt stolte over at noen stjal akkurat deres bilde, og derfor lager selvhøytidelig drama på Akam eller foto.no eller andre forum rundt om i verden, for at alle skal se at noen mente fotografiet deres var godt nok til å stjele det. :)

 

Det hørtes rimelig søkt ut, men takk for et bra tips!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...