Gå til innhold

Fotosekk med turavdeling og tripodfeste


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er nå ute etter en sekk til kamera, og håpte dere hadde noen forslag.

 

Jeg trenger følgende:

  • Ordning for å feste tripod (viktig!)
  • Plass til halvstort kamerahus (max størrelse Canon 5D)
  • To halvstore objektiver (typen 24-105 f4)
  • Dilldall som filtersett, intervalometer, batterier etc
  • Det MÅ være plass til andre ting enn kamerautstyr, som en flaske, litt mat, en lett jakke el. l. Det bør helst altså være en slags turavdeling i sekken. Hadde vært flott om det var mulig å ta ut kamera fra åpning fra siden el. l.

Den jeg har sett på er mest Think Tank Streetwalker, men siden den ikke har ikke "turavdeling", så den blir ikke så aktuell. Noen som har gode erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk!

 

Jeg skal kikke litt på den, men det første jeg tenkte var at den virket litt camping-aktig for min del. Skal sjekke litt reviews på den, men den er absolutt aktuell.

 

Andre forslag? :)

 

Forresten, jeg bestiller til amerikansk adresse, f.eks. gjennom adorama, b&h eller amazon, og pris er ikke spesielt viktig (helst under 1500-2000 kroner)

Lenke til kommentar

Sjekk ut om F-Stop sin Mountain serie kan være aktuell.

 

Japan foto har begynt å føre dem, så da kan du titte der.

 

Jeg har modellen Loka som er i dagstur+ klasse. På det meste har jeg hatt med tre stativ, Nikon og 'holy trinity', blits, iPad, GoPro og litt klær. Stativene må stroppes utvendig selvsagt så passende stropper er naturlig tilbehør. Har jeg oppi største innmat, så er det begrenset plass. Så mulig at du vil trenge et hakk eller to større sekk enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...