Gå til innhold

Feature: Slik ble Blu-ray kongen av filmplatene (Ekstra)


Anbefalte innlegg

 

 

 

Hvem bruker fysisk media ?

Vi som vill ha kvalitet.

 

hvis du ikke klarer å finne bra kvalietet uten fysisk media så er ikke du så smart.

 

 

Opplys hvordan man gjør det, lovlig.

 

AtW

 

lovlig er kansje en annen sak. men man får lett lastet ned torrents med full BD kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Hvem bruker fysisk media ?

Vi som vill ha kvalitet.

 

hvis du ikke klarer å finne bra kvalietet uten fysisk media så er ikke du så smart.

 

 

Opplys hvordan man gjør det, lovlig.

 

AtW

 

lovlig er kansje en annen sak. men man får lett lastet ned torrents med full BD kvalitet.

 

 

Du skjønner vel at det er en begrensing? At det kanskje er litt overilt av deg å kalle folk lite smarte for å komme med en slik påstand? Som faktisk er helt reeell om man ønsker å kjøpe produktet.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skjønner vel at det er en begrensing? At det kanskje er litt overilt av deg å kalle folk lite smarte for å komme med en slik påstand? Som faktisk er helt reeell om man ønsker å kjøpe produktet.

 

AtW

 

 

skjønner hva du mener, men jeg ser i hvertfall ingen begresning. fysisk media er gammeldags i mine øyne. at det ikke finnes lovlige løsninger for sånt er jo filmbransjens sin feil.

skulle jeg hatt alle filmene jeg har på en plate i et cover så hadde det jo tatt altfor mye plass også.

mye enklere å ha alt på en server og ha det tilgjengelig over hele huset.

Endret av Munty
fjernet unødvendig sitering
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...