Gå til innhold

[Løst] Vurderer 680 i SLI.


Taik0n3

Anbefalte innlegg

God morgen. Har nå et Asus 680 top, men vurderer å kjøpe et til siden at kortet nå koster 2852 kroner hos Multicom.

 

Speccsa i pcen er:

 

Haf X

Asus 680 top

Corsair HX 850

Corsair Vengeance 16 gb ram

Intel 3570k

Noctua NH-D14

Asus P8z77 V-pro

 

Holder Psuen til begge kortene og har mer rom for å overklokke begge kortene? Har også overklokket cpuen til 4.1 ghz.

 

Er også litt redd for at kortene skal bli veldig varme siden de kommer til å sitte veldig nærme hverandre. Eller vil det gå bra?

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes, er det. Merker at det er mer smooth gameplay. Klarer 680 top det i sli?

 

Er forresten ikke særlig grafikkhore, kan godt slå ned grafikk for mer fps. Men siden jeg har XL2420T og ønsker bedre frames når jeg frapser, vil et ekstra kort hjelpe?

Endret av Taik0n3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ett ekstra kort hjelper veldig mye. Noen plasser som f.eks på "Shang hai" banen merker man mindre forskjell pga det er veldig cpu krevende. Da er altså cpu flaskehalsen. Typisk rundt vannet der skyskraperen er.

 

Du kan oppleve opp mot dobling av fps :D Bf4 skalerer veldig bra med 3 skjermkort også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ventet på "Maxwell", solgt 680 kortet å kjøpt noe i det høyere Maxwell siktet. SLi er vell og bra men det har sine negative sider slik som mer varme, høyere forbruk og mer støy.

 

Selv venter jeg og se hva Maxwell har å komme med. 880/880Ti/Titan v2? Har litt høyere lønninger nå enn hva jeg hadde forrige generasjon! =D

Lenke til kommentar

God kveld folkens. Har sjekket hvor mye plass jeg har i Haf X. Ser ut som det skal gå med 3 slots igjen imellom kortene. Så tror det skal gå bra. Så har bestilt et kort til :) Men får ikke montert det før på lørdag, så håper at alt går bra.

 

Så kan poste her igjen når jeg har fått sett hvordan det har gått. Tusen takk for all hjelp :) Dere har alle vært til god hjelp!

 

Mvh Taik0n3..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...