Gå til innhold

Konkurranse: Vinn smartklokke og en heftig mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Konkurransen varer frem til og med mandag 17. februar."

 

(http://www.amobil.no/artikler/konkurranse-vinn-smartklokke-og-en-heftig-mobiltelefon/156961)

 

Det er rimelig talentløst av dere folkens, om enn ikke uventet.

 

Hei, helgekonkurransene pleier å gå frem til kl 12:00 mandag - men her ser jeg at dette ikke stemmer med det som er oppgitt i teksten i konkurranseartikkelen. Vi beklager dette.

Nå er ikke jeg den som pleier å klage så fælt, men det holder ikke med "Vi beklager dette" mener jeg. Dere får prøve litt hardere, kan være mange som ikke fikk vært med på konkurransen. Helt greit at feil blir gjort, det er bare menneskelig, men med tanke på hvor populære premiene var, og ikke minst verdien av dem, så er det desto viktigere å vise at dere beklager, og forsøker å rette opp feilen.

 

Med det sagt vil jeg gratulere vinnerne, dere er heldig dere! :-)

Lenke til kommentar

Ja dette er ikke bra. Nå er jeg ikke den som vinner, men jeg deltar jo uansett i konkurransene jeg kommer over her. Jeg hadde faktisk funnet alle svarene men lagt tab'en til side til senere (slik det jo gjerne blir når man multitasker tidlig på en mandag). Senere på dagen så jeg at konkurransen var avsluttet uten helt å vite hvordan jeg skulle reagere. Heller ikke de jeg hadde linket konkurransen til, fikk svart i tide. Igjen; dårlig, men slettes ikke overraskende med tanke på retningen HW-nettverket har hatt det siste knappe tiåret.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...