Gå til innhold

Tips til kule herrebriller


Anbefalte innlegg

 

Det er problemet med O'Malley, den kommer bare i str 45, noe som er veldig lite. Jeg bruker normalt 47-49. anbefaler Riley istedenfor, fåes i bpde 45, 47 og 48.

Samme her. O'Malley i 47 og jeg er solgt. Et annet tips i samme gate er for øvrig Garrett Leights (firmaet til sønnen av skaperen av Oliver Peoples) Hampton. Kommer i flere størrelser, og vel så mange fargemuligheter. I følge nettsiden deres listes Shoc Lifestyle og Ses Optikk i Oslo som eneste norske forhandlere - verdt å sjekke ut for interesserte!

 

Var fine de, men 46 er fortsatt for lite for meg. De du linket til er nesten identiske til Oliver Peoples Fairmont, som fåes i både 45, 47 og 49. Har de selv og er veldig fornøyd med de.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvilken farge burde jeg gå for?

Classic Tortoise er jo klassisk, men jeg fikk ikke prøve fargen.

 

Hva synes dere om Vintage Brown Tortoise Gradient?

Classic Tortoise var finest, de andre fargene var ikke særlig fine.

 

Har veldig lyst på Sir Finley, men det ser ut ingen nettbutikker har igjen brillene i Classic Tortoise.

 

Når jeg tenker meg om, så liker jeg også Fairmont. Hva synes du om Fairmont?

Lenke til kommentar

Støtter Oliver Peoples, selv om det er litt psycho briller.

 

 

Har selv 2 par O'Malley og 1 par Riley. Riley ser best ut i Coco. Har også noen gjennomsiktige O'malley med rosa solbrilleglass.

 

Tidløse og ikoniske briller som bokstavelig talt ser helt sinnsyke ut.

Lenke til kommentar

 

 

Hvilken farge burde jeg gå for?

Classic Tortoise er jo klassisk, men jeg fikk ikke prøve fargen.

 

Hva synes dere om Vintage Brown Tortoise Gradient?

Classic Tortoise var finest, de andre fargene var ikke særlig fine.

 

Har veldig lyst på Sir Finley, men det ser ut ingen nettbutikker har igjen brillene i Classic Tortoise.

 

Når jeg tenker meg om, så liker jeg også Fairmont. Hva synes du om Fairmont?

 

 

Hei. Har både Riley og Fairmont. Fairmont er meget fine og de får du i litt større størrelser også. Fairmont er litt større og en videreutvilking av O'Malley og Riley.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rankiz, har du peiling på hva Fairmont går for hos norske optikere (kun rammen)?

 

Riley ligger på rundt 3500 (uten glass i Norge, så circa det samme for Fairmont. På internett får du Fairmont med glass til rundt 2000.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...