Gå til innhold

B&W CM8 eller CM9 i denne stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men CM9 med fire elementer deriblant en gul mellomtone er?!

Nå har vel BW en generelt høyere WAF enn Sonus Faber da, selv om jeg personlig foretrekker utseende til SF.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men CM9 med fire elementer deriblant en gul mellomtone er?!

Nå har vel BW en generelt høyere WAF enn Sonus Faber da, selv om jeg personlig foretrekker utseende til SF.

Må si meg enig med deg, men det har nok litt med volumet på kabinettene å gjøre vil jeg tro.

Skrevet

Hegel H200. Den holder vel til CM9? Ser Soundgarden kjører tilbud på denne nå..

Skal ikke være noen problem der nei. Om det er en god match har jeg derimot ingen anelse om.

Skrevet

Endte til slutt opp på B&W 683 S2. Likte faktisk de bedre en CM serien. Billigere ble det også.

Veldig spenstige og morsomme høyttalere. Høy morofaktor, også ser de veldig bra ut. Gratulerer.

Skrevet

Gratulerer. Håper du kommer med en tilbakemelding etter litt lytting.

Er dessuten overbevist om at du får mer utav dem med en bedre forsterker enn surround-yamahaen din. 89db følsomhet krever en del for å få max ut av dem.

Skrevet

375 er vel NADs største integrerte?

Har du pre-out på Yamahaen, kan du gå for effekttrinn på neste oppgradering. Er lett å få bra pris på dem brukt.

Skrevet

Hentet høyttalerene igår og forsteintrykket er veldig bra. De spiller mye mer musikalsk og har generelt en mer behagelig lyd enn RF82. Har ikke sett film med de enda, men de gjør nok en bra jobb der også. Synes og at receiveren klarer seg overraskende bra, så eg føler ikke at eg MÅ kjøpe mer effekt med en gang. Uansett blir det nok en oppgradering der også etterhvert. :)

post-70831-0-39538900-1393678501_thumb.jpg

• Liker 2
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...