Gjest member-296438 Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Dette var kjempestilig. Synes du har komponert det godt, og fått frem veien som bukter seg inn i skogen. Veldig bra i sort/hvitt.
jarle-60 Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Ett flott bilde som minner meg om barndommen, ikke mange plasser igjen med grusvei og slike gjerder inntil. Veldig koselig bilde og enn helt annen stil enn det du vanligvis har. Flott komp som gir dybde i bildet og gjorde seg meget godt i S/H. Er det lov å spørre hvor det er tatt? 1
Ovidia2 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Skrevet 12. februar 2014 Ett flott bilde som minner meg om barndommen, ikke mange plasser igjen med grusvei og slike gjerder inntil. Veldig koselig bilde og enn helt annen stil enn det du vanligvis har. Flott komp som gir dybde i bildet og gjorde seg meget godt i S/H. Er det lov å spørre hvor det er tatt? Tusen takk Jarle-60 jo dette er tatt ved Nes kirkeruiner..veldig koselig sted som i gamledager med slingrende grusvei rekomenderes å reise til å fotografere:) MVH Tove
Ulv Sandberg Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 Et noe uvant bilde fra deg, men meget bra, skapte en flott dybde med grusveien og gjerdet. Det tunge skydekket skapte et litt dystert, men fint utrykk....bra s/ konvertering. mvh Ulv 1
nutini Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 Hei Tove. Godt komponert bilde med god dybde og fin balanse. Fint i monokrom. Arvid. 1
fotopoulsen Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 Hei Ovida. Vi vet jo at du er en klepper på modelfoto, men jammen kan du dette med landskap også. Flott bilde hvor vegen snor seg inn i landskapet og ledet blikket inn i bildet. Det at du har funnet en grusveg, og valgt sort-hvit, det gjør at bilde mer tidløst. Kledelig og flott. 1
Ovidia2 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Skrevet 14. februar 2014 Hjertelig takk alle sammen for kommentarer på mitt landskapsbilde ja det er jo ikke like ofte jeg legger ut slike som jeg legger ut Modellbilder.. og ikke like ofte jeg tar slike bilder heller men det er noen ganger gøy med variasjon:) MVH Tove
Anbefalte innlegg