Gå til innhold

I dag starter TV 2s store manndomsprøve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639
Skrevet

På lukket teknologi kun tilgjengelig for en veldig liten andel av klientsystemene som finnes i verden. Jøss så TV2 dreit på draget da de gikk for en ren MS løsning.

Skrevet

Jeg er enig med du. Men jeg tror det har noe med DRM å gjøre. Silverlight er visst veldig enkelt å implementere med DRM.

Når det er sagt så klarer jo andre å lage løsninger, som støtter flere plattformer.

• Liker 1
Skrevet

Her er det no jeg ikke skjønner.

Jeg har abonert på og sett på innhold fra TV2, på ipad og Mac (med OSX).

På iPad brukte jeg Sumo og Sport appene,

Krever OL annen type klient for å se på innholdet fra TV2?

/Jan

Skrevet

Hittils är Sumoappen en ren tragedi på Android Xperia Z i alla fall. De har ingen som helst skalering som fungerar i appen, och sändningarna är i SD, själv om jag har god 4G.

Kan bara tänka mig problemen de kommer ha på herrarnas stafett.

Skrevet

Wow. Jeg har fire Android-enheter (med root, så klart) og fire PC-er med Linux. TV 2 Sumo lar seg ikke spille av på noen av dem!

Jeg får vel børste støvet av TV-en og se om jeg har TV 2-kanalene der. Eller, vent. SVT! Da slipper jeg å bli forsøkt hjernevasket hver halvtime.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Wow. Jeg har fire Android-enheter (med root, så klart) og fire PC-er med Linux. TV 2 Sumo lar seg ikke spille av på noen av dem!

Jeg får vel børste støvet av TV-en og se om jeg har TV 2-kanalene der. Eller, vent. SVT! Da slipper jeg å bli forsøkt hjernevasket hver halvtime.

Synd SVT ikke har OL-rettighetene denne gangen :hm:

Endret av Yoshi187
Gjest Bruker-245639
Skrevet

Jeg priser meg bare lykkelig for at jeg ikke er i nærheten av å bry meg om OL :)

Gjest Slettet+45613274
Skrevet

Hittils är Sumoappen en ren tragedi på Android Xperia Z i alla fall. De har ingen som helst skalering som fungerar i appen, och sändningarna är i SD, själv om jag har god 4G.

Kan bara tänka mig problemen de kommer ha på herrarnas stafett.

Dere svensker får vel ennå større problemer...

:D

Skrevet

Uff... TV2... Nå vet jeg hvorfor jeg betaler NRK- lisensen. Bare synd NRK ikke har rettighet til alt. Blir ikke det samme uten Bjørn & Post og de andre kommentatorene. Reklamefinansierte møkka-tv2 skal jeg holde meg unna.

• Liker 1
Skrevet

Når man tydeligvis må registrere seg for å bruke tjenesten, pluss at tjenesten ikke er plattform uavhengig tviler jeg på at de vil nærme seg samme seertall som NRK.

• Liker 1
Skrevet

SVT sender ikke OL i Sverige, har jeg forstått. Men ja latterlig at root'a Android-enheter ikke får brukt Sumo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...