Yippee Skrevet 5. februar 2014 Skrevet 5. februar 2014 Kjøpte en 42 " phillips tv for et par mnd siden, denne kjøpte jeg bare for å bruke som pc skjerm + noen spille konsoller.. I dag fikk jeg regning på 1360kr i lisensavgift! dette kan da ikke stemme, så lenge jeg bare har den som pc skjerm?
dabear Skrevet 5. februar 2014 Skrevet 5. februar 2014 Joda, har du TV, må du betale. Du kan selge den og sende inn en melding til lisenskontoret om at du har solgt TVen.
moby_duck Skrevet 5. februar 2014 Skrevet 5. februar 2014 Du kan få plombert den slik at den ikke kan få inn TV-signaler. Da slipper du NRK-lisens.
Yippee Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Skrevet 5. februar 2014 Joda, har du TV, må du betale. Du kan selge den og sende inn en melding til lisenskontoret om at du har solgt TVen. Forbanna Norge... penger penger penger.
Yippee Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Skrevet 5. februar 2014 Du kan få plombert den slik at den ikke kan få inn TV-signaler. Da slipper du NRK-lisens. Har bare plombert motorer, hehe.. hvordan gjør man det?
Svigermors drøm Skrevet 5. februar 2014 Skrevet 5. februar 2014 Såvidt jeg vet må du få et verksted til å plombere den og skrive ut gyldige beviser som du kan vise NRK, evt verkstedet sender selv til NRK.
Yippee Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Skrevet 5. februar 2014 Såvidt jeg vet må du få et verksted til å plombere den og skrive ut gyldige beviser som du kan vise NRK, evt verkstedet sender selv til NRK. Såpass ja.. så det er ingen mulighet og slippe denne forbanna lisensen?
Svigermors drøm Skrevet 5. februar 2014 Skrevet 5. februar 2014 http://www.hardware.no/artikler/slik-slipper-du-lisens-pa-tv-en/116315/2
Yippee Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Skrevet 6. februar 2014 http://www.hardware.no/artikler/slik-slipper-du-lisens-pa-tv-en/116315/2 Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå