josteinsen Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 apple oppdaterer NÅ applestore i alle land....hva kommer tro? :o
josteinsen Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Skrevet 8. oktober 2003 "Bare" OSX Panther som kan bestilles fom idag.... move along
oarnoy Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Jaja, så var det ut med 1295,- igjen. Selv har jeg prøvd panther, og det er MYE bedre enn jaguar.. kjappere og ser mye finere ut. EXPOSE er bare helt rått
rthil Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Noen som vet om man kan kjøpe en oppgradering fra osx 10.2 til 10.3 for en rimelig penge istedenfor å måtte punge ut med 1295,- for "hele" Panther?
iMAniaC Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Sikkert ikke, da ville jo kun de som kjører 10.1 eller eldre måtte punge ut med hele prisen, og det er jo nesten ingen... Men jeg kan tenke meg at de som akkurat har bestilt ny maskin og får/fikk med Jaguar sikkert får et sånt tilbud.
oarnoy Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har sett på svensk macforum der noen som har kjøpt G5 bare har oppgitt serienr. på maskinen, så får de oppgraderingen for et par hundre kroner. Jeg håper det kommer et sånn tilbud, da jeg også kjøpte G5 i forrige uke. Jeg ringte norsk apple store, men de kunne ikke svare på det enda, men jeg skulle ikke se bort fra at det kunne komme noe sånt. Det skal være noe om det her http://www.apple.com/macosx/uptodate/ ,riktignok ikke norsk
metrom Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 hva med oss som har bestilt powerbook for 2 uker siden som forventes å bli levert om to uker? gjelder den oktoberrabatten (panther til 19$) for oss? eller hva bør jeg gjøre? kanselere orderen, og bestille på nytt om 2 uker???
Zapchud Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 hva med oss som har bestilt powerbook for 2 uker siden som forventes å bli levert om to uker? gjelder den oktoberrabatten (panther til 19$) for oss? eller hva bør jeg gjøre? kanselere orderen, og bestille på nytt om 2 uker??? ser ut til at det kan være lurt å kansellere ordren, og bestille på nytt... sjukt som det er, men sjekk det opp ytteligere først.
MCDr Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Meanwhile, the new Panther Client upgrade is available for a shipping and handling fee ($19.95) through the Mac OS Up-To-Date program for: 1) all customers who have purchased a PowerMac G5 (regardless of purchase date), 2) all purchasers of any new Mac after October 8th, 2003, or 3) anyone who has purchased Jaguar (Mac OS X 10.2) after October 8th.
oarnoy Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Mac OS X Up-To-Date Programmer Kunder som kjøper Mac OS X 10.2, PowerMac G5 eller en et annet kvalifisert system på eller etter 8. Oktober 2003, kan motta Mac OS X v10.3 Panther gjennom det tradisjonelle Mac OS Up-To-Date programmet. Kunden selv må dekke kostnadene for frakt og håndtering (NOK 190,- inkl mva). Ordre må være poststemplet for 17. desember 2003, og mottatt av Apple for 26. Desember 2003 Kvalifikasjoner 1 . Mac OS X v10.2 software Kunder som har kjøpt en Retail versjon av Mac OS X v10.2 (M8712, M8905) på eller etter 8. oktober 2003, er berettiget. 2. Kvalifiserte maskiner (untatt G5). Kunder som har kjøpt en kvalifisert maskin (se www.apple.com/no/macosx/uptodate/ for detaljer), og som ikke inkluderer Mac OS X v10.3, på eller etter 8. oktober 2003, er berettiget. 3. PowerMac G5 Kunder som har kjøpt en PowerMac G5, og som ikke inkluderer Mac OS X v10.3 Panther på eller etter 16. August 2003, er berettiget. 4. Mac OS 9.2 Kunder som kjøper fullversjon av Mac OS X v10.3 Panther er berettiget til å få Mac OS 9.2 for kun frakt og håndteringskostnadene (NOK 190,- inkl mva). Detaljer, vilkår og betingelser finnes på www.apple.com/no/macosx/uptodate/
metrom Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 så selv om min maskin etter all sannsynlighet blir levert etter den 20. oktober så får jeg ikke 10.3. og siden den ble kjøpt før den 8. oktober så har jeg heller ikke rett til billig oppdatering.... dette er jo latterlig om jeg har forstått det korrekt.
metrom Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 ok, har nå forhørt meg og den datoen, 8. oktober, hentes fra faktureringsdato (den dagen macen forlater fabrikken) og ikke bestillingsdatoen.... så da blir det rabatt
masterb Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 ok, har nå forhørt meg og den datoen, 8. oktober, hentes fra faktureringsdato (den dagen macen forlater fabrikken) og ikke bestillingsdatoen.... så da blir det rabatt Gjelder dette hvis man har ADC rabatt også. PB 15" min ble sendt fra Taiwan i dag...
dennis88 Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 ok, har nå forhørt meg og den datoen, 8. oktober, hentes fra faktureringsdato (den dagen macen forlater fabrikken) og ikke bestillingsdatoen.... så da blir det rabatt Gjelder dette hvis man har ADC rabatt også. PB 15" min ble sendt fra Taiwan i dag... Ja, det er jeg veldig sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå