Gå til innhold

Fujitsu Siemens Amilo LA 1703, wlan slås av ved reboot.

J@9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fikk en pc av en kamerat.. Var div problemer med den som jeg har fått fikset det meste av.

Men sitter igjen med et program.. mener å huske at dette var der tidligere også.

Problemet er at jeg ved hver oppstart, må trykke FN+F2 for å aktivere trådløst nettverk.

Finnes det noe måte jeg kan slippe dette på??

Planen er egentlig bare å få igang maskinen og selge den.. men litt dumt å selge den med et sånt problem.

OS er Windows XP Pro.. Opprinnelig levert med Vista Home Basic.

Har funnet ei oppskrift på nettet som jeg ikke har prøvd.. den innebærer å lage ei .vbs fil som må legges inn i oppstart, men er usikker på om dette er beste løsning (om den i det heletatt funker).

PS, bios er oppdatert til nyeste versjon, alle drivere er lastet ned fra fujitsu, + driver å laster ned updates fra MS nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd google.. men eneste løsningen jeg har funnet der, er å lage et .vbs script som skal starte wlan når windows starter.

Men problemet er at jeg ikke har "C:\Program Files\Launch Manager\WisWBSet.exe", som scriptet bruker.

Og jeg har lastet ned og installert alle drivere til XP fra fujitsu sida.

Finner hverken mappe eller fil på pc'n.

Prøvde også å kjøre DeskUpdate, som da sikkert er et oppdateringsprogram fra fujitsu, men dette fungerte ikke, fikk ikke tilgang til oppdaterings serveren virka det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...