Gå til innhold

Batman: Arkham Origins får ikke mer nedlastbart innhold på Wii U


Anbefalte innlegg

 

Du sier at folk ikke vil ha noe nytt fra Nintendo. Jaså. Hva er så da årsaken til at Nintendos konsoller flopper, og spillsalget til disse er bedritent? Fordi det å fortsette i samme sporet fungerer tydeligvis ikke heller.

De fleste av dem kjente spill tittlene kommer til 3ds, pokemon, zelda, mario you name it og 3ds er extremt populær

 

Så angående saken her, vist jeg kjøper spillet til wii u har jeg ingen mulighet til å spille dlcen?

 

 

3DS er da slettes ikke ekstremt populær. Nintendo har jo selv gått ut med skuffende salgsrapporter. De har til og med måttet kutte prisen relativt kort tid etter lanseringen fordi salget var så dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

 

Du sier at folk ikke vil ha noe nytt fra Nintendo. Jaså. Hva er så da årsaken til at Nintendos konsoller flopper, og spillsalget til disse er bedritent? Fordi det å fortsette i samme sporet fungerer tydeligvis ikke heller.

De fleste av dem kjente spill tittlene kommer til 3ds, pokemon, zelda, mario you name it og 3ds er extremt populær

 

Så angående saken her, vist jeg kjøper spillet til wii u har jeg ingen mulighet til å spille dlcen?

 

 

3DS er da slettes ikke ekstremt populær. Nintendo har jo selv gått ut med skuffende salgsrapporter. De har til og med måttet kutte prisen relativt kort tid etter lanseringen fordi salget var så dårlig.

 

Nei 3ds er veldig populært, den har hatt ganske mange suksessfulle spill de siste årene som mario and lugi dream team, luigi mansion 2, paper mario sticker star, ocarina of time 3d, star fox 3d, donkey kong 3d og masse annet

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg trenger ikke lese disse artiklene, jeg vet fra faktum at de nevnte spillene jeg nevnte har blitt veldig populære. 3ds er ihvertfall bedre enn psp vita som ikke har noen gode spill

 

De artiklene er jo gamle også

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Artiklene er, som sagt, fra året 3DS ble lansert. Bortsett fra siste artikkel, som er fra i år. Denne beskriver også et scenario der hvor både WiiU og 3DS selger dårlig.

Som sagt jeg bryr meg ikke om slike artikler, jeg vet de spillene er veldig populære og har blitt solgt mye, pokemon spillene har jo vell solgt godt over 1 million spill så har null tro på slike tulle artikler. Mer logisk at psp vita gjør det dårlig siden den ikke har noen gode spill

Lenke til kommentar

Du har null tro på Nintendo-sjefen Satoru Iwata, som selv sier at salget har vært skuffende, som har blitt rapportert i flere titalls forskjellige medier? Men derimot vet du at både konsollen og de "mange" spillene som har blitt lansert er populære og selger bra. Uten noen statistikk eller noe fakta.

Tror denne diskusjonen er over.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du har null tro på Nintendo-sjefen Satoru Iwata, som selv sier at salget har vært skuffende, som har blitt rapportert i flere titalls forskjellige medier? Men derimot vet du at både konsollen og de "mange" spillene som har blitt lansert er populære og selger bra. Uten noen statistikk eller noe fakta.

Tror denne diskusjonen er over.

Jeg vet at de er populære utifra artiklene som har vært publisert i ettertid som forteller om høye salg også vet jeg mange spiller dem og liker dem, det gir ingen mening at 3ds taper når spillene er så populære mens psp vita ikke gjør det. Blir forvirra av det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...