Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bodde på de eldste blokkene på Campus Ullandhaug i nærmere 2 år. Hvis du skal bo der vil jeg anbefale deg å prøve å få leilighet i de litt mindre blokkene. Disse har som regel ett ganske godt sosial miljø da blokkene er mindre og det er færre som flytter inn og ut. Leilighetene er rimelig små, men det er tålig greie oppholdsrom hvis man ønsker å se TV o.l og ikke har det på rommet. Hvis du ønsker å bo nær skolen og treningssenteret så er det Ullandhaug Campus, Jernalderveien, Noralf Frafjord og Rektor Natvig du bør søke på.

Lenke til kommentar

Bodd privat i kollektiv i to år, rundt 5200 i måneden første året og 4500 i måneden nå andre året. Ellers kjenner jeg også mange som bor i studentboligene for rundt 4200 i måneden. De er generelt sett større og nyere enn resten av landet, men det kan man ha flaks/uflaks her som alle andre plasser. Ellers prosentvis ikke noe vanskeligere å få bolig her enn i f.eks Oslo.
Søk bolig før 15. på SIS bolig.
Selv trives jeg best å bo med andre (kollektiv) grunnet det sosiale. Spesielt om man er helt ny i byen og ikke kjenner en sjel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...