Gå til innhold

Battlefield 4 Premium installerer seg ikke ?


Bollen123E

Anbefalte innlegg

Fått meg PS4 og ordna Battlefield 4 billig frå amazon via amerikansk bruker :)

 

I dag bestemte jeg meg for å skaffe premium så jeg gikk inn på Playstation store på den norske brukeren min og kjøpte Premium, det lastet seg ned, men nå er det stuck med meldingen "venter på å installere". :(

 

Har vel kanskje noe med region å gjøre, men er da vel ikke umulig å fikse? :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har lest at spillene til ps4 er sonefrie, aka du kan kjøpe dem hvor du vil, å spille dem hvor du vil..

MEN at innholdet\tilleg på spill ikke nødvendigvis er sonefrie, og dette er etter hva jeg har forstått tilfelle med Bf og premium...... Har desverre ikke tid til og finne kilde nå, men googler du litt finner du det sikkert selv. :)

Lenke til kommentar

En kompis av meg hadde samme problem, og alt var kjøpt fra norsk PSN. Han løste problemet med å følge denne guiden:

 

One PS4 do the following: (Make Sure BF4 Application is closed as this is what i did)

Go to Settins - PSN - Restore Licenses.

Hit Restore, afterwards run BF4 and as soon as the main menu loads you should get a prompt that says " China Rising Expansion Unlocked" or something. It worked for me.

Prior to this it kept prompting me to download the DLC after downloading it.

Lenke til kommentar

En kompis av meg hadde samme problem, og alt var kjøpt fra norsk PSN. Han løste problemet med å følge denne guiden:

 

One PS4 do the following: (Make Sure BF4 Application is closed as this is what i did)

 

Go to Settins - PSN - Restore Licenses.

 

Hit Restore, afterwards run BF4 and as soon as the main menu loads you should get a prompt that says " China Rising Expansion Unlocked" or something. It worked for me.

 

Prior to this it kept prompting me to download the DLC after downloading it.

Takk for tips, men det var uten hell :(

 

Er der andre som opplever att når ein trykker der det står premium innpå BF4 s¨kjem det opp at det er ingen innhold?

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg slet med det samme faktisk. Jeg lukket spillet helt, logget av og logget meg inn igjen før jeg da startet spillet på nytt. Du kan alltids prøve å slå konsollen HELT av etter du har logget deg ut også, altså ikke i standby modus. Dette har fungert ved tidligere bugs som med nettverk etc. Kan være verdt å prøve.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...