Gå til innhold

Iphone 3GS.. Sliter med å laste ned apper?


Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har Samsung Galaxy S4 men er ikke helt fornøyd med dekning osv.

Jeg gleder meg til høsten når Iphone 6 sannsynligvis kommer!

 

Men over til saken..

 

Jeg har en venninne som har overtatt en Iphone 3gs

Og hun sier at hun ikke får til å laste ned applikasjoner (Facebook, Snapchat osv) via App Store. Hun oppgraderte telefonen i går til IOS 4 som var det eneste alternativet der og da..

 

Åssen får hun til å laste ned apper fra App Store? Hun har prøvd å Nullstille telefonen og laste ned fra App Store for deretter å oppdatere tlf på nytt.

 

Det gikk først ikke å laste ned etter at hun hadde oppdatert til nytt system i går så prøvde hun det jeg nevnte over her men det går fortsatt ikke.

 

Noen som har vært borti det her og vet hva hun kan gjøre for å lastet ned apper?

 

Jeg vet at Twitter var inkludert i IOS 5 og oppover. Og at Facebook blei inkluderende i IOS 6 og oppover.

 

Hun har ios 4

 

 

Jeg er takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg hadde snapchat og facebook (husker ikke om messenger fantes) på min 3GS før jeg byttet til iPhone 5 for snart et år siden. De virka fint, og hadde ikke noe problem med å nedlaste noe som helst. Men det kan være et problem med at appen krever iOS 7. Facebook ser hvertfall helt annerledes ut nå, og vet egentlig ikke hvor godt jeg liker den nye oppdateringen. Har prøvd å laste ned noen apper på iPad 1, men gitt opp fordi appen krever iOS 7 eller en programvare jeg ikke kunne få på iPaden. Kan være dette er problemet. Dumt, men antakelig vis sånn det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...