Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Urinprøve på sesjon 2?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det pot du har tatt?

 

Isåfall, HVIS de tar urinprøve (noe som sikkert ikke skjer), så sier du bare at du inntok det i nederland, spania etc. En plass hvor det er lovlig, helst en plass hvor det er lovlig å kjøpe (flere stater i USA). Dette er nemlig ikke ulovlig, fordi norske cannabislover gjelder ikke der. Anonymous poster hash: ccdd0...7ef

Lenke til kommentar

Kanskje eg blander sejsjon 2 og inntak. Var kun på én sesjon og jeg antok at sesjon 2 refererte til inntaket. Men ja, det var i alle fall hunder tilstede da jeg var på inntaket. Flere som ble merket positive av hundene, har ikke nøyaktige tall, men så ut til som at noen var falske positiver siden jeg ble kjent med folk som ble merket av bikkjene. Mener at de måtte gi urinprøver. Tror de kan reagere på medisiner og om du har nylig hatt deg en tur til utlandet (om du har kommet i kontakt med noe som lukter av det bikkjene reagerer på). Også i løpet av førstegangstjeneste ble det tatt urinprøver, som etter første permisjon hjem. Igjen flere positive prøver som ikke var faktisk dop (frø på rundstykker og sånt)

Endret av kendo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...