Gå til innhold

AVLYST *** HW-rekka @ The Gathering 2014 *** AVLYST


Anbefalte innlegg

EDIT 2. mars 2014: HW-rekka i år er avlyst inntil videre - se andre post.

 

Da vår trofaste seater gjennom mange år, Iceman™, ikke kan være sjef for HW-rekka i denne gangen, tar jeg ansvaret nå.

De som ønsker å sitte på HW-rekka kan sende en PM til meg. Du kan melde på flere samtidig (også folk som ikke er medlemmer av diskusjon.no), men sørg i så fall for at bare du sender en felles påmelding - det er nok med en kontaktperson per "gruppe". I påmeldingen må du skrive:

  • geekevents-nick og eventuelt diskusjon.no-nick til alle du melder på
  • hvor i rekka dere vil sitte (ved midtgangen, ute ved kanten, eller midt i rekka)
  • hvor dere skal sitte i forhold til hverandre.

I fjor så det ut til at det var forholdsvis få som var påmeldt, så det er ikke sikkert det blir så mange plasser i rekka å velge mellom. Jeg kommer til å seate oss i stillesonen, veldig nær der vi har sittet før. Med mindre vi blir veldig få så tror jeg det blir mest trivelig om vi deler oss opp slik at vi sitter på begge sider av midtgangen.

 

Og det aller viktigste: alle som vil sitte på HW-rekka må sette meg som seater på billettene sine på geekevents. Mitt geekevents-nick er henrikop.

 

Mer informasjon, deltagerliste og seatmap kommer i førstepost etterhvert.

 

Håper å få se mange på HW-rekka på TG i år :)

Endret av Henrik™
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har det gått over en måned, og ingen har meldt seg på. Basert på det faktum at det heller ikke er noen svar i denne tråden, antar jeg at ingen er inseressert i å sitte på HW-rekka i år. Nå har jeg selv funnet en annen rekke å sitte på, så derfor kan jeg ikke være seater. HW-rekka i år er derfor avlyst inntil videre. Dette er på mange måter ganske tungt med tanke på hvor mange vi var i 2009 og 2010, men jeg ser ikke noe poeng i å ha en rekke dersom vi blir mindre enn 10 stykker. Aktiviteten i den andre TG-tråden tyder også på at TG-feberen her på forumet ikke er det den en gang var.

 

Jeg tar altså ikke i mot påmeldinger til HW-rekka i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...