Gå til innhold

Februarfest 2014 - BjørnÅgeS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

25.februar: Mjøslandskap. Blitt mye Canon i denne tråden, på tide et bilde fra Panasonic GF3. Ypperlig ekstra kamera som var raskt og kompakt. Hadde et slikt i godt over et år. Det eneste jeg savnet var nok litt bedre iso-ytelse.

12777377613_b21369f5a2.jpg

Herrrlig udelikat! :sick:

Takk :)

Endret av BjørnÅgeS
Skrevet (endret)

26.Februar. Detalj fra Kistefossmuseet. Fotoklubben tok en liten tur til Kistefossmuseet. Fikk testet ut mitt Panasonic GX1 og er rimelig fornøyd. Bedre Isoytelse og betjening enn GF3.

12789562624_88a4a65f1f.jpg

Endret av BjørnÅgeS
Skrevet

27.februar. Solnedgang ved Domkirkeodden. Fotoklubben hadde ekskursjon dit på sensommeren i fjor. Fant et bilde jeg ville teste PS og Lightroom med Nik-collection. Legger ved før behandling for sammenligning denne gangen. Har vel dratt litt hardt i noen spaker men jeg er fornøyd med resultatet. En lens-flere dukket opp. 5D med Tamron 28-75 F2.8

12816732335_d0f2b8094e.jpg

12816774335_2ff773fcb7.jpg

Skrevet

Jeg synes ikke du har dratt for hardt i spakene i bildet fra Domkirkeodden, synes det var akkurat passe. Skyene i bildet fra 25. februar var jo praktfulle, og Mjøsa er jo alltid severdig.

Skrevet

28.Februar. BK. Tror jeg har publisert dette før men dette er re-edit. Skilt med BK får meg alltid til å tenke på den gamle bildekritikken. Postet BK ditt og datt :)

12841160214_a3dfbd0898.jpg

En god brokete spennvidde i bildene dine, bildet fra Mjøsa syntes jeg hadde noe ekstra i seg i form av snitt og lys.

Tor

Takk for hyggelig kommentar.

Får komme tilbake til kommentarer å¨andre poster utover. Takker alle som har tatt seg bryet med å se på mitt arkivdykk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...