telealf Skrevet 20. januar 2014 Skrevet 20. januar 2014 Hei, Noen andre som bruker Google Keep på tvers av systemer og kan hjelpe med følgende problem: 1. Jeg får ikke "åpnet" eller editert mine gamle Google Keep notater fra PC browser, hverken fra Opera 12.16 eller MS IE 10. Har prøvd fra 2 PC-er. Dersom jeg lager nye notater så funker det. Fra Mobiltlf app får jeg åpnet og editert alle. Noen ide? 2. Finnes det noe forum for Google Keep aller steder å legge inn slike problemer? På forhånd takk for tips!
tingo Skrevet 20. januar 2014 Skrevet 20. januar 2014 Du har sett Wikipedia om Google Keep? http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Keep
telealf Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Skrevet 21. januar 2014 Takk, men wiki inneholder ikke noe info som er nyttig for meg.Har nå sjekket litt videre, det ser ut til at siste versjon av Opera (v18) støtter Google Keep, men ikke v12. Merkelig nok finner ikke Opera 12 noe nyere versjon, så det må bruker selv finne ut av. Kanskje er dette fordi v18 enda er en Beta siden det er mye som mangler?
tingo Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Opera 18 er veldig forskjellig fra Opera 12. Blant annet så finnes ikke vanlige bokmerker lengre. Jeg bytta tilbake igjen.
Complexity Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Opera 18 kjører samme motor som Google Chrome, istede for Opera sin egen motor. Derfor er mange skeptisk til oppgraderingen, og du får derfor ingen automatisk oppgradering fra version 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå