Gå til innhold

Gaming headsett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger et nytt gaming headsett har sett på

Razer Kraken 7.1 USB - FRML

Logitech Wireless Gaming Headset G930

 

Har lest litt om G930 og mangen folk sier at t er mye problem med det, stemmer det?

 

Ønsker helst et USB headsett.

 

Noen andre forslag?

Kraken er Fantastiks. Ellers så kan jeg anbefale Logitech G430 og Logitech G35

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Er på jakt etter gaming headsett selv.

Har selv eid Steelseries V2, Logitech G930 og nå et Astro A40.

 

Var ikke fornøyd med Astro headsette. Det koster sykt mye, men gir ikke noe mer i forhold til Logitech G930 eller Steelseries V2 headsette.

 

G930 gikk i stykker til slutt (1 og halvt år), men har hatt MASSE problemer med skurring i lyden. Har også hatt problemer med at den ikke vil skru seg på eller ikke vil koble seg til USB dongelen.

 

Astro A40 headsette ble spist opp av bikkja. Hadde hatt det i 4 måneder nå. Vil gjerne ha at headsett med vanlig 3.5 jack kontakt som jeg kan bruke med MixAmpen som fulgte med Astro A40 headsette. Men vet ikke hva jeg skal velge. Noen som har noe tips?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er på jakt etter gaming headsett selv.

Har selv eid Steelseries V2, Logitech G930 og nå et Astro A40.

 

Var ikke fornøyd med Astro headsette. Det koster sykt mye, men gir ikke noe mer i forhold til Logitech G930 eller Steelseries V2 headsette.

 

G930 gikk i stykker til slutt (1 og halvt år), men har hatt MASSE problemer med skurring i lyden. Har også hatt problemer med at den ikke vil skru seg på eller ikke vil koble seg til USB dongelen.

 

Astro A40 headsette ble spist opp av bikkja. Hadde hatt det i 4 måneder nå. Vil gjerne ha at headsett med vanlig 3.5 jack kontakt som jeg kan bruke med MixAmpen som fulgte med Astro A40 headsette. Men vet ikke hva jeg skal velge. Noen som har noe tips?

Ville gått for Kraken 7.1 eller Logitech G430 eller G35 eller Sirus. Tror du bør bli fornøyd med et av disse.

Lenke til kommentar

Hvilket budsjett ? Beyerdynamic Custom One Pro er absolutt å anbefale, men det er forholdsvis dyrt. Senneheiser PC360 er også bra, men byggekvaliteten er ikke noe å skryte av. Jeg klarte ihverfall å rive av mic'en i et klønete øyeblikk. Har et par Siberia V2 også, mye plastikk så de må i tilfelle behandles forsiktig.

7.1 i et headset er og blir søppel, det er absolutt ikke noe å gå etter imo.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg ett headsett like før jul og mine kvalifikasjoner var god lyd, god bass, komfort, rimelig i forhold til det du får, ok design samt 3,5 mm stereo slik at jeg også kan bruke de på mobil osv.

 

Valget falt på disse: http://www.komplett.no/razer-kraken-black-frml/783562#!tab:extra

 

Ikke mikrofon på de riktignok. Finnes i flere farger også, samt at denne svarte modellen er på salg nå :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

Jeg trenger et nytt gaming headsett har sett på

Razer Kraken 7.1 USB - FRML

Logitech Wireless Gaming Headset G930

 

Har lest litt om G930 og mangen folk sier at t er mye problem med det, stemmer det?

 

Ønsker helst et USB headsett.

 

Noen andre forslag?

Kraken er Fantastiks. Ellers så kan jeg anbefale Logitech G430 og Logitech G35

 

Eier du Kraken 7.1? Hvordan er bassen, skudd, eksplosjon etc?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Jeg trenger et nytt gaming headsett har sett på

Razer Kraken 7.1 USB - FRML

Logitech Wireless Gaming Headset G930

 

Har lest litt om G930 og mangen folk sier at t er mye problem med det, stemmer det?

 

Ønsker helst et USB headsett.

 

Noen andre forslag?

Kraken er Fantastiks. Ellers så kan jeg anbefale Logitech G430 og Logitech G35

 

Eier du Kraken 7.1? Hvordan er bassen, skudd, eksplosjon etc?

 

Vill si den er ganske god etter min mening..jeg likte å bruke det til Titanfall. Og til den prisen er det ganske så bra må jeg si. Men ikke kjøp det andre kraken. Det uten 7.1 er helt forferdelig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Litt sent bidrag kanskje, men Sennheiser PC360 er et av de beste kjøpene jeg har gjort. Flott lyd som er blanasert uten spesielle mangler eller områder som er overdrevet - og en veldig god praktisk mikrofon. Enkelt og greit men i høy kvalitet. Også veldig romslige klokker som er fint for meg med over gjennomsnittet utstående ører. Lydkvaliteten på kokkene du velger ender opp med å være mindre viktig i det lange løp dersom headsettet ikke er komfortabelt å bruke over lang tid - det er veldig viktig (og desverre ikke så enkelt å sjekke uten å ha fysisk tilgang til en demoenhet).

 

DT770 + modmic er veldig bra også for all del. Du blir nok godt fornøyd med det tipper jeg.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...