Gå til innhold

Ferie crush


Anbefalte innlegg

Hei. Dette er sikkert helt feil plass å spørre om dette, men er serriøst tom for ideer. Var i syden i julen, og på nyttårsaften møtte jeg verdens kjekkeste fyr. Han bodde på samme hotell som meg i Thailand. Ble helt satt ut da han kom bort for å snakke med meg, så fikk ikke ut et eneste ord. Nå angrer jeg så sykt, og er så gira på å finne han igjen. Men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Noen ideer? Jeg vet egentlig ikke noe spesielt om han, ikke navn, ikke bosted.. Han snakket engelsk da.. Finnes det noen spesielle engelske forum som jeg kan skrive i? eller et eller annet? Jeg har prøvd alt, og har ingen flere ideer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange engelskspråklige forum, men sannsynligheten for å finne hvor han er og i tillegg få ham til å lese et innlegg fra deg og skjønne hvem det er er forsvinnende liten.

 

Den beste muligheten for å nå ham er å få til et oppslag i media der hvor han bor, men du vet jo ikke hvor det er og du har ikke en god nok historie til at noen vil slå det opp. I tillegg vil han antagelig ha blitt betenkt med å ta kontakt med en stum og sjernert person som plutselig har blitt veldig interessert i å få tak i ham. Her lukter det bipolaritet/forstyrret person lang vei.

 

Du kan heller ta lærdommen fra episoden at neste gang så sier du hei i tide og prøver i alle fall få tak i navn og land.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å ringe til hotellet og høre om de kan hjelpe deg? Om han var gjest så ligger han i systemet, er en liten sjangse for at en du snakker med kjenner igjen dine beskrivelser og vil ha muligheten til å spore opp et navn og nasjonalitet

 

Det er langt fra sikkert at hotellet opplyser om sånne ting til vilt fremmede mennesker, vel ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...