Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, lydinteressert leser.

 

Jeg er en gutt på 17 år som er over gjennomsnittet opptatt av både bilde og lyd. Nå er det dags for å spandere på seg et nytt sett såkalte "over-ear"-hodetelefoner. Jeg har egentlig alltid foretrukket Bang & Olufsen-hodetelefoner og småhøyttalere som Beolit 12, men ønsker et nytt merke når det nå er viktig at bassen skal være kraftig og dyp.

 

Jeg er av en eller annen grunn litt skeptisk til Beats-øretelefoner så vil helst ikke ha dette men heller et annet premium-merke i tradisjonelle, over-ear hodetelefoner.

 

Dersom du har noen råd til meg så hadde jeg virkelig satt pris på det! Jeg kan sette en makspris på 2500kr, kun enten eller under.

Under har jeg skrevet et par kriterier som for meg er viktig.

 

- Må ha en god og dyp bass, ikke lett.

- Må ha gode byggematerialer

- Gjerne Bluetooth eller annen trådløsfunksjonalitet

- Passe både til Apple- og Android-produkter.

- Ha en god støyreduksjon eller være "stillegående" for folk rundt meg. God isolasjon.

 

 

 

Tusen takk for hjelpen! Setter virkelig pris på det, ha en god dag videre. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sennheiser HD 650 får du ned mot 2500 når den er på tilbud. Meget god lyd og den er bygget som en tanks. Nå ligger den dessverre på 2890 ny.

 

Hvis du er interessert i bruk til en god pris kan du sjekke denne annonsen og høre hva han skal ha for den.

http://www.hifisentralen.no/forumet/torget-annonse-nr-53210/

 

Er egentlig bare en fordel med brukt hodetelefon, for da slipper du å kjøre den inn selv.

 

edit:

Glemte å nevne at denne er åpen, så den lekker lyd både inn og ut.

Endret av tole
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...