Gå til innhold

PC-markedet faller som en stein


Anbefalte innlegg

det er en ting som PC kan som Nettbrett ikke kan måle seg med: GAMING! Gamere kommer altid til å ha pc... men flere og flere gamere bygger pc-en sin selv.

 

Du kan ikke måle kraft og grafikk, men morrofaktoren kan være like stor på et nettbrett. Etter smarttelefoner/nettbrett kom på markedet har de blitt betydelig mer poplært med 2D og andre enkle spill.

 

Det at du har mest mulig avansert grafikk og gameplay betyr ikke at det at det nødvendigvis byr på mest morro ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du kan ikke måle kraft og grafikk, men morrofaktoren kan være like stor på et nettbrett. Etter smarttelefoner/nettbrett kom på markedet har de blitt betydelig mer poplært med 2D og andre enkle spill.

 

Det at du har mest mulig avansert grafikk og gameplay betyr ikke at det at det nødvendigvis byr på mest morro ;)

 

Vet ikke helt om jeg er enig i at morofaktoren er like god heller... Tablets og mobil er bra til kortsikt konsupsjon sånn jeg ser det. Skal man researche på nett, eller skrive noe, så er det mye bedre med en PC, skal du bare spille noen minutter er tablett ok, skal du spille litt lenger er spillene stort sett mindre morsomme. Ellers er det greit til å se en film på reise osv. Måtte jeg valgt ville jeg heller klart meg uten tableten enn den ultraportable.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...