Gå til innhold

Gtx 765m vs gtx 770m laptop


Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å bestemme meg hvilken pc jeg skal velge.

 

1. http://goo.gl/SUf1oC

+ Den er lettere

+ Den har ssd

- Den har svakere GPU

- Den kan bli varm

 

2.http://goo.gl/aF7Fh1

+ Den har bedre GPU

+ Den har bedre vifter

+ Den holder lengre siden den har bedre specs

- Den er stor, tung og bulkete

 

Jeg har undersøkt litt på nettet og fant ut at man får 10-15 bedre fps med 770m, men er det vært 1000kr? Jeg skal også ha headset, spill, kontroller og ssd til asusen, det blir jo fort veldig dyrt. Jeg vill jo at pcen skal vare et par år, og ha muligheten til å kjøre next gen games som

- the crew

- ac black flag

- mirrors edge 2

- watch dogs

- nfs rivals

Med god kvalitet, ikke nødvendigvis ultra men ikke lav heller.

Jeg har god tid på å kjøpe en av disse siden de ikke blir før etter konfirmasjon i mai, så hvis det kommer noen andre pcer eller noen som allerede er ute i prisklassen til de oppfor, og er bedre hadde jeg satt stor pris på hvis du skriver et svar. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett på den men jeg liker ikke tastaturet, for jeg har hatt et sånt før, og det var forferdelig å spille på

Laptoptastatur vil alltid være laptoptastatur, hva får deg til å tro at ASUSen eller en annen Clevo-modell vil være spesielt mye bedre?

 

770M er en god slump kraftigere enn 765M, av det jeg ser på notbookcheck er det snakk om en forskjell på 30-40% i ytelse avhengig av hvor kraftig 765M blir begrenset av minnebåndbredde eller ROPs...

Lenke til kommentar

Laptoptastatur vil alltid være laptoptastatur, hva får deg til å tro at ASUSen eller en annen Clevo-modell vil være spesielt mye bedre?

 

770M er en god slump kraftigere enn 765M, av det jeg ser på notbookcheck er det snakk om en forskjell på 30-40% i ytelse avhengig av hvor kraftig 765M blir begrenset av minnebåndbredde eller ROPs...

Jeg kan sikkert leve med det tastaturet, men jeg kunne gjerne hatt et annet. Og takk for GPU svaret nå har jeg bestemt at det blir 770m, men ikke hvilken pc ennå :D

Lenke til kommentar

http://www.multicom.no/G750JX-17e3-Full-HD-4e-gen-Intel-Core-i7-4700QMe-16GBe-750GB-HDDe-GeForce-GTX-770Me-BluRaye-Windows-8-ASUS/cat-p/c1000042/p6477262

 

Denne er helt klart det beste for deg som ska spille. Jeg vil heller prioritere GPU enn en SSD hvis jeg hadde vært deg. Ellers så kan du få en bedre GPU i de maskinene som du sier hvis man kjøper en annen dyrere modell. Dette er ikke helt nødvendig, men det kan gjøres for å oppnå en mer behagelig spilling for deg, men maskinen vil uansett fungere rått på de fleste spill med denne har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...