Gå til innhold

[Løst] Logitech Gaming Headset


Anbefalte innlegg

Hei jeg har Logitech G430 og Logitech G710+. Jeg kom med et uhell borti knappen slik at jeg avinstallerte gaming softwaren til disse headsettene. Jeg skulle til å laste den ned igjen men da stoppet den helt opp og hele pcen stoppet opp slik at jeg måte skru av pcen. Jeg har prøvd administrator og jeg har ikke noe Razer relatert innpå pcen. Noen som vet hva som er feilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har Logitech G430 og Logitech G710+. Jeg kom med et uhell borti knappen slik at jeg avinstallerte gaming softwaren til disse headsettene. Jeg skulle til å laste den ned igjen men da stoppet den helt opp og hele pcen stoppet opp slik at jeg måte skru av pcen. Jeg har prøvd administrator og jeg har ikke noe Razer relatert innpå pcen. Noen som vet hva som er feilen?

Hvilken knapp kom du borti, sa du?

Den store røde som fører til at maskinen selvdestruerer?

Lenke til kommentar

Hvilken knapp kom du borti, sa du?

Den store røde som fører til at maskinen selvdestruerer?

Heh nei. Det høres kanskje litt merkeligt ut men jeg var på avinstalleringsprogrammet fordi jeg skulle avinsallere noe og da holdt jeg over logtiech softwaren så stod det Avinstaller/endre. Jeg har hatt litt probglemer med den så jeg tenkte hvis jeg trykte på den så kanskje kunne jeg endre på de problemene men det som hendte var at den ble avinstallert. Og jeg får ikke lastet den ned igjen.

Lenke til kommentar

Kjør en runde med CCleaner og la den fikse registry errors.

 

 

EDIT: fant det. Men hva trykker jeg på for å finne registry errors? er det bare å trykke kjør ccleaner?

 

Hvis jeg trykker Kjør cleaner så slettes alle disse filene. Vill det påvirke pcen noe ? er det bra?

post-304534-0-63412600-1389551248_thumb.png

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...