Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] hvorfor flørter hun når hun har type?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser situasjonen har du faktisk noe å tape på det. Hvis hun ikke er interessert, og ting skjærer seg, kan du miste en god kollega (som tydeligvis utgjør et lys i hverdagen din). I ytterste konsekvens kan du anklages for uprofesjonell adferd på jobb, med hva enn det kan føre med seg. Jeg ville prøvd å ha litt is i magen om jeg var deg. :)

spiste akkurat is :p , men se - det er ikke sånn at jeg blir anmeldt ? wtf? jeg kan flørte det er noe jeg behersker så jeg skal kunne foreta en samtale der jeg ber henne ut uten at det virker som en date. men som sagt hvis hun skulle visst mer interesse, og det blir mer fysisk kontakt mellom oss, hun pleier å være så nær meg at jeg kunne bare gripe hun og kysse hun da og da, og hun har ikke noe imot å være tett innpå hverandre har jeg lagt merke til. Så hvis hun har lyst, har hun lov :) men ville helst være hele sikker på at hun er keen på meg -før jeg foretar noe

Endret av nike10
Lenke til kommentar

Den siste setningen kan godt stemme, men er første påstand seriøs? Jeg er ikke utdannet i sosiale medier, men det virker jo sprøtt at forholdets umiddelbare fasade i sosiale medier skal gi en en åpenbar indikasjon på forholdets faktiske tilstand. Slik har det aldri vært for meg hvertfall, men jeg er hverken ekspert på damer, forhold eller Facebookskikker, så jeg holder muligheten åpen for at det stemmer generelt. :shrug:

 

Innlegget mitt var en stor overdrivelse, i hvert fall hvis man er litt voksen.

Lenke til kommentar

:p Mitt spørsmål er jo først og fremst - hva er det hun holder på med ? Er hun interessert ? hun kan jo være det, og deretter avslutte forholdet hun er i nå, det er lettere å vente og se hva som skjer. Det er jo ikke sånn at jeg har forventet at det skulle skje noe, Jeg begynte plutselig bare å like hun for en stund siden, tenker kanskje det samme har skjedd med hun også? klipt å bare droppe det når det virket som det var avgjort nå var det bare å spørre hun ut. Hadde jeg visst at hun har type hadde jeg aldri gjengjeldt flørten. men vi får se hva som skjer.

For din del så håper jeg det skjer noe med dere. Er alltid kjipt hvis man tolker feil, men ja. Går alltids ann og spørre hun ut også hvis hun blir litt defensive mot deg så kan du alltids si noe som det her: Du taper ingenting på å bli med meg ut, enten så finner du ut om jeg kunne vært bedre for deg enn han du er sammen med nå. Eller at du finner ut av vi bare passer som venner og dette gir deg enda bedre indikator på at du og typen din passer sammen.

 

Det her kreves baller og si, men til gjengjeld så kan det funke ekstremt bra da det viser hva slags kaliber du er av!

 

Men er litt i samme situasjon, en jente i klassen som jeg har utrolig bra kjemi med, men hun har type. Men tror hun fikk litt inntrykk av at jeg er litt player den ene dagen så det var litt kjipt. Men uansett fint og være venn med hun fordi dagen blir mye bedre når hun er der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For din del så håper jeg det skjer noe med dere. Er alltid kjipt hvis man tolker feil, men ja. Går alltids ann og spørre hun ut også hvis hun blir litt defensive mot deg så kan du alltids si noe som det her: Du taper ingenting på å bli med meg ut, enten så finner du ut om jeg kunne vært bedre for deg enn han du er sammen med nå. Eller at du finner ut av vi bare passer som venner og dette gir deg enda bedre indikator på at du og typen din passer sammen.

 

Det her kreves baller og si, men til gjengjeld så kan det funke ekstremt bra da det viser hva slags kaliber du er av!

 

Men er litt i samme situasjon, en jente i klassen som jeg har utrolig bra kjemi med, men hun har type. Men tror hun fikk litt inntrykk av at jeg er litt player den ene dagen så det var litt kjipt. Men uansett fint og være venn med hun fordi dagen blir mye bedre når hun er der.

Takk for tips :p Enten skjer det noe eller så skjer det ingenting- det gjelder å ta muligheten hvis den kommer, jeg er ikke sånn type som gidder å sette meg fast på ei jente - hvis hun ikke vil da er det bare å gå videre - men siden hun flørter så virker det ikke som hun spiller defensiv, hun er tvert imot offensiv. Det at jeg er eldre en hun kan være en faktor at hun liker meg. Det som er så kjipt er at man har alle disse tegnene - man trenger for å vite om en person liker deg og til slutt for du vite at de er i et forhold- hun har ikke sagt noe om det, vi har ikke snakket om det, jeg vet ikke hva jeg vil. Følelser er noen rare greier - noe som bare kommer og går, tenk på jenta du vil gjerne gå ut med - hvem vet - jeg syns så lenge man viser sine beste sider- så kan ting endre seg. Men jeg likte det du skrev i begynnelsen - men jeg syns det er viktig å ha mot, å si at du har ikke noe å tape til hun og kanskje at du er bedre en typen hennes da virker det som om man har manglende selvtillit, og det er viktig å ha - hvis man ikke har selvtillit vil hun aldri like deg. Jeg syns det viktigste er at du viser dine gode sider og det gjør du ved at du flørter og gir henne komplimenter, gjør henne tjenester stiller opp for henne, da viser du mange gode sider og da vil hun selvfølgelig legge merke til deg, som en venn - med tiden kanskje også noe mer - som sagt følelser kommer og går, de er noen rare greier .

Endret av nike10
Lenke til kommentar

Men jeg likte det du skrev i begynnelsen - men jeg syns det er viktig å ha mot, å si at du har ikke noe å tape til hun og kanskje at du er bedre en typen hennes da virker det som om man har manglende selvtillit, og det er viktig å ha - hvis man ikke har selvtillit vil hun aldri like deg. Jeg syns det viktigste er at du viser dine gode sider og det gjør du ved at du flørter og gir henne komplimenter, gjør henne tjenester stiller opp for henne, da viser du mange gode sider og da vil hun selvfølgelig legge merke til deg, som en venn - med tiden kanskje også noe mer - som sagt følelser kommer og går, de er noen rare greier .

Njaaa, altså er ikke hva du sier. Men hvordan du sier det, hva slags undertoner som ligger der, vibben i samtalen og kroppspråket.

 

I mine øyne ville det ikke virket som om man har manglende selvtillit. Det viser jo egentlig bare at du har trua på deg selv siden man tørr og si noe som at man er bedre enn en annen person. Som hun mest sannsynlig er veldig glad i!

 

Men man kan jo prøve og kjøre det lange løp og er man heldig så kanskje hun slår opp med typen etterhvert og da har jo dere allerede ett bra forhold imellom dere.

Lenke til kommentar

Njaaa, altså er ikke hva du sier. Men hvordan du sier det, hva slags undertoner som ligger der, vibben i samtalen og kroppspråket.

 

I mine øyne ville det ikke virket som om man har manglende selvtillit. Det viser jo egentlig bare at du har trua på deg selv siden man tørr og si noe som at man er bedre enn en annen person. Som hun mest sannsynlig er veldig glad i!

 

Men man kan jo prøve og kjøre det lange løp og er man heldig så kanskje hun slår opp med typen etterhvert og da har jo dere allerede ett bra forhold imellom dere.

. Ja, for bare se hva det eventuelt skjer sier ifra hvis det skulle skje noe :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, ofte er jeg voldsomt morsom samtidig som jeg treffer spikeren på hodet.

Yes, jeg la merke til det. Har mange gode innlegg du :)

 

Ts: var det ikke du som ville gifte deg med ei jomfru? Tviler på at denne er ;)

 

Okei, on topic: du kan jo flørte med henne og prøve deg frem, men tipper hun er slik av natur. Kan ymte frempå om kino eller middag og se hva hun synes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...