Celsiuss Skrevet 8. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Jeg er bittelitt usikker om dette i riktig forum,men vi prøvr her! Skjedde for noen dager siden at Chrome ikke ville åpne etter at jeg lukket chrome, hadde masse faner oppe og det begynte å gå tregt, så jeg bare lukket alt. Da jeg startet Chrome på nytt så skjedde det ingenting. Har restartet PCen. reinstallert Chrome, men ingenting hjelper. Har selvfoløgil googlet litt rundt, så at mange hadde det problemet pga Chrome ikke var "akseptert" gjennom brannmuren, men det var den. Så også at et program som heter SEARCHNU kan hindre chrome i å åpne, men har ikke det på PCen. Har også sett på dette, men det var for avansert at jeg ikke forstod noe. Er det noen som har peiling på dette og kan hjelpe meg? Beklager hvis posten ble litt rotete... Endret 8. januar 2014 av ende124 Lenke til kommentar
Evas Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Har selv hatt samme problem i flere år, uten å finne løsning. Nettopp nå fant min kjære nabo ut, at det var noe så enkelt, som at maskinen var satt til 2 skjermer (innstillinger under Skjermløsning). Men da jeg jo kun har én, ble den satt til EN skjerm og problemet ble derved løst! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg er bittelitt usikker om dette i riktig forum,men vi prøvr her! Skjedde for noen dager siden at Chrome ikke ville åpne etter at jeg lukket chrome, hadde masse faner oppe og det begynte å gå tregt, så jeg bare lukket alt. Da jeg startet Chrome på nytt så skjedde det ingenting. Har restartet PCen. reinstallert Chrome, men ingenting hjelper. Har selvfoløgil googlet litt rundt, så at mange hadde det problemet pga Chrome ikke var "akseptert" gjennom brannmuren, men det var den. Så også at et program som heter SEARCHNU kan hindre chrome i å åpne, men har ikke det på PCen. Har også sett på dette, men det var for avansert at jeg ikke forstod noe. Er det noen som har peiling på dette og kan hjelpe meg? Beklager hvis posten ble litt rotete... Hadde en ansatt med lignende problem, løst det ved å slette "user data" mappen. C:\Users\nagina\AppData\Local\Google\Chrome Ved å se appdata må du gå under mappe/søke alternativer og krysse av vis skjulte filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå