Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penisstørrelse - Hvor stor i stiv tilstand i forhold til slapp?


hermosa

Anbefalte innlegg

Har dere noen sinne hørt om noen som krymper når de går fra slapp til erigert tilstand? Med 3,5 mrd. menn på jorden, må det vel finnes minst én stakkar som enten har utrolig lang penis i slapp tilstand, og som dessverre mister både cm og stolthet når lillemannen knytter neven, eller som dessverre har en helt normal penis i slapp tilstand og en kortere brodd når den står i givakt.

 

Håper noen har noe input - en spennende lenke eller en langvekkistaniansk dokumentar eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en "Grower". I slapp tilstand liggern på rundt 5,5cm. Kampklar ligger den på rundt 17, som er rimelig nært en tredobling av lengden i allefall. Bredden dobler seg omtrent forøvrig.

Litt småfestlig med denne økninga, mange som ikke tror på denne prosentvise justeringa. Om en typisk grower med 12-15 cm skulle tredobles... Stakkaren ville jo aldri få seg, damene ville rømme til skogs straks de fikk øye på batongen! Forøvrig er det jo et urgammelt "problem" for både shower og grower - folk med mye i slapp tilstand plages ofte med å skjule monsteret til daglig, i jeans og shorts. Growere får frysninger bare ved tanken på fellesdusj o.l. Uendelig og festlig tema!

Lenke til kommentar

 

Jeg er en "Grower". I slapp tilstand liggern på rundt 5,5cm. Kampklar ligger den på rundt 17, som er rimelig nært en tredobling av lengden i allefall. Bredden dobler seg omtrent forøvrig.

Litt småfestlig med denne økninga, mange som ikke tror på denne prosentvise justeringa. Om en typisk grower med 12-15 cm skulle tredobles... Stakkaren ville jo aldri få seg, damene ville rømme til skogs straks de fikk øye på batongen! Forøvrig er det jo et urgammelt "problem" for både shower og grower - folk med mye i slapp tilstand plages ofte med å skjule monsteret til daglig, i jeans og shorts. Growere får frysninger bare ved tanken på fellesdusj o.l. Uendelig og festlig tema!

 

Jeg kaller det concealed carry.

 

Jeg får ikke frysninger av tanken på fellesdusj, kan få frysninger av fellesdusjen, men det er vist det er kaldt vann der. De gangene jeg befinner meg i en fellesdusj er jeg ikke der for å vise frem noe uansett...med mindre jeg skulle en vakker dag befinne meg i en fellesdusj med ti sprengkåte victorias secret modeller. :green:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er en "Grower". I slapp tilstand liggern på rundt 5,5cm. Kampklar ligger den på rundt 17, som er rimelig nært en tredobling av lengden i allefall. Bredden dobler seg omtrent forøvrig.

Litt småfestlig med denne økninga, mange som ikke tror på denne prosentvise justeringa. Om en typisk grower med 12-15 cm skulle tredobles... Stakkaren ville jo aldri få seg, damene ville rømme til skogs straks de fikk øye på batongen! Forøvrig er det jo et urgammelt "problem" for både shower og grower - folk med mye i slapp tilstand plages ofte med å skjule monsteret til daglig, i jeans og shorts. Growere får frysninger bare ved tanken på fellesdusj o.l. Uendelig og festlig tema!

 

Jeg kaller det concealed carry.

 

Jeg får ikke frysninger av tanken på fellesdusj, kan få frysninger av fellesdusjen, men det er vist det er kaldt vann der. De gangene jeg befinner meg i en fellesdusj er jeg ikke der for å vise frem noe uansett...med mindre jeg skulle en vakker dag befinne meg i en fellesdusj med ti sprengkåte victorias secret modeller. :green:

 

Vi er således minst to som ikke oppsøker fellesdusjer for å vise frem noe, enig med du. Men så har du jo disse i hine enden, som har fått utdelt disse showerne, og som nettopp ikke legger skjul på hva de har. Da er det lett å ønske seg at annet sted. Om du skjønner. :hm:

Lenke til kommentar

Har dere noen sinne hørt om noen som krymper når de går fra slapp til erigert tilstand? Med 3,5 mrd. menn på jorden, må det vel finnes minst én stakkar som enten har utrolig lang penis i slapp tilstand, og som dessverre mister både cm og stolthet når lillemannen knytter neven, eller som dessverre har en helt normal penis i slapp tilstand og en kortere brodd når den står i givakt.

 

Håper noen har noe input - en spennende lenke eller en langvekkistaniansk dokumentar eller noe.

Vel, det som gjør at penis reiser seg og evt. vokser ved opphisselse er jo blodtilførsel. Og når blodet tilføres er det ingenting som skal tilsi at tassen skal krympe av den grunn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innlegget var i utgangspunktet ment som et humoristisk innlegg, men nå er jeg nødt til å svare seriøst for å redde ansikt.

 

Som du sier er det blodtilførsel, eller blodtilførsel for å være presis, men likevel har man dem som ikke vokser, bare stivner. Så det er altså mulig at det tilføres blod uten at det påvirker lengden. Og så går det stadig dokumentarer på TV, eller artikler på ulike nettaviser, om folk som har ulike kroppslige plager som er langt fra naturlige, eller logiske for den saks skyld. Er det dermed helt utenkelig at det ikke finnes noen i verden som har lengre penis i slapp tilstand enn i hard (uten å strekke eller noe, naturligvis)?

Endret av Lucre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...