Gå til innhold

Fra PlayStation Store på nett til konsoll


Aeyoun

Anbefalte innlegg

Når jeg handler på PlayStation Store via en nettleser, … hvordan får jeg tak i spillet på PlayStation 4-konsollen?

 

Den eneste måten jeg har funnet er å åpne Store på konsollen, finne de samme spillene og nedlastbare innholdet, og «kjøpe» de på nytt til 0 kr. Tungvindt og jeg kan lett glemme å gjøre det om jeg har impulskjøpt noe.

 

Jeg er vant til Xbox hvor spillene lastes ned automatisk til konsollen når jeg har kjøpt de på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Listen er tilgjengelig etter "checkout", men du kan også gå til den via brukernavnet ditt oppe i høyre hjørne. Der velger du nedlastningsliste (download list) med oversikt over alle dine nedlastninger. Gå til spillet du nettopp kjøpte (ligger øverst i listen) og klikk Last ned til PS4 knappen. Så lenge din PS4 er i standby modus hjemme så vil da spillet begynne å laste ned å installere seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen av dere som har hatt problemer med en sperre etter du har lastet ned fra f.eks appen?

Jeg fikk nemlig opp en lås, og beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til både fifa 14 demoen og zen pinball etter jeg hadde lastet de ned igjennom appen.

Sperrene gikk dog bort etter noen dager, noen som har opplevd det?

Lenke til kommentar

Når jeg handler på PlayStation Store via en nettleser, … hvordan får jeg tak i spillet på PlayStation 4-konsollen?

 

Den eneste måten jeg har funnet er å åpne Store på konsollen, finne de samme spillene og nedlastbare innholdet, og «kjøpe» de på nytt til 0 kr. Tungvindt og jeg kan lett glemme å gjøre det om jeg har impulskjøpt noe.

 

Jeg er vant til Xbox hvor spillene lastes ned automatisk til konsollen når jeg har kjøpt de på nettet.

når du er i ps4 menyen på samme linja som spill og apper ligger, så blar du helt til høyre å der finner du en mappe som heter Bibliotek, inni mappa finner du alle dlc`er/spill/apper du har kjøpt :)

Litt annerledes enn det er på ps3 og xbox for å ta noen eksempler :)

 

Laster du ned spill fra biblioteket så vil også konsollen automatisk laste ned alle dlc/tileggspakker du har kjøpt automatisk

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...