Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjærlighetsorg, tips til å komme over x?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å si man ikke har mistet noe fordi det var langdistanseforhold blir jo feil. Har selv vært i ett og det trenger ikke være noe mindre lett å komme over noen bare fordi det var langdistanseforhold.

Langdistanseforhold kan jo være alt fra 1 time bort til ja, så langt du vil egentlig. Kjærlighetssorg er noe dritt ja, men tiden leger nesten alle sår, også dette. Så prøv å vær tålmodig selv om tiden nå er tung. :)

Det ordner seg ja. (sykt irriterende å høre slik du har det nå, men er jo faktisk sant)

Rebound funker sikkert for noen, for min del var det ikke så lurt. Gikk for raskt inn i noe nytt når jeg egentlig ikke var ferdig med hun forrige osv. Ikke ta forhastede avgjørelser right now er mitt tips. :) La tiden ta den tid det trenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Da blir jo enhver dag med nye utsikter, en balanse på knivseggen. Jeg mener: man ser eks. ett bilde av Justin B, og forelsker seg, og så noen timer senere ut på dagen, fantaserer man at Justin B, har slått opp med en .. Og så blir man så deppa, at man enten lager en tråd på forumet, eller man går rett ned i kjelleren og henger seg

 

Nifs hverdag, ikke så lett å være ung .. mye "drama" og mye surr ;)

 

Håper det går bra med ts ..

 

:)

Lenke til kommentar

hei.

da har det nettopp blitt slutt med meg og kjæresten min. vi var i et avstandsforhold. vil ikke miste han, elsker han.

tips? føler jeg ikke vil leve mer

Har følt det så mange ganger - og alle gangene er det tid som skal til før du kommer deg over alt. Å høre på trist musikk hjelper ikke. Det beste hadde vært hvis du fant en ny, flørtet med en ny gutt , eller bare kom i kontakt med en ny gutt. Det er den enkleste måten å komme over på en fort måte. Men jeg kan si deg en ting - ting ser mørkt ut men hvis du ikke forsetter å gå videre vil du aldri oppdage lyset.

Endret av naomi 11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...