Gå til innhold

GTA V stopper opp


Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt problemer med GTA V en stund på Playstation.

I begynnelsen klarte jeg å komme meg inn, men problemet da var at jeg ikke fikk beveget meg til høyre og venstre. Kun opp og ned. Gikk jeg et stykke oppover, loadet ikke mappet. Fikk heller ikke opp mappet når jeg trakk på pause knappen.

Har nå fabrikkrestartet PS3. Får fortsatt samme problemer, NESTEN.

Jeg kan komme meg inn på det første oppdraget. Der du skal robbe banken. Problemet her er at menyen ikke kommer opp, og når jeg sikter på vaktene går de ikke inn til bakrommet. Dette fungerte altså før, til en deg det plutselig ikke ville mer.

Har kontaktet Rockstar på tickets. Kun fått 1 svar, altså å slette savefilene. Noe som er gjort flere ganger. For 2 uker siden, svarte jeg på ticketen, etter at Rockstar ba meg om å slette savefilene. Det ville fortsatt ikke fungere som normalt. Fortsatt etter 15 dager, har jeg ikke sett noen svar.

 

P.S Har prøvd GTA 5 på en annen Playstation 3, der denne virker perfekt. Hva er da problemet? Burde jeg levere tilbake PS3 til reparasjon til Elkjøp? Har gått nesten 4-5 år siden jeg kjøpte PS3, tror det var i Juanuar/Februar.

 

Har noen opplevd det samme? Evt. hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...