Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hodepine etter sex


Anbefalte innlegg

da spør jeg dere.

 

jeg er nå diagnosert med "seksuelt utløst hodepine". dette er veldig sjeldent i følge legen min. det som skjer at når jeg når klimaks kommer en hodepine helt ut av det blå og den dunker. den er virkelig kraftig på smerteskalaen.

 

så jeg lurte mest på om det er noen som har dette/opplevd dette og har tips eller råd, eller bare med dele at jeg ikke er alene?

forsvant det etter en stund?

 

er sytten år :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres noe av det som står på siden kjent ut? Sliter du med vekten? Har du tatt CT av hjernen?

Propanolol (kult å ha medisin som ender i "lol"), er visst vanligvis brukt som hjerte og blodtrykksmedisin.

Synd ikke cannabis er lovlig, kan hende det hadde hjulpet med en blås cannabidiol, men du er i yngste laget. Men du kan ha det i "bakhodet" til du blir eldre, helst over 24.

Endret av Brobi Wan Kenobi
Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg påberope meg å være mer lege enn fastlegen din, men synes du skal lese deg opp på Anstrengelseshodepine.
Jeg har hatt dette en periode jeg var mye anspent og urolig. Da slo det ut feks ved trening eller sex. Dunka noe sinnsykt i mange timer etterpå og noen ganger til neste dag.

Legen min begynte å klemme på nakken min husker jeg og traff spikeren. Hodepinen som slo ut var så vannvittig at jeg nesten begynte å grine. Husker jeg sa til henne at hun skulle komme seg til helvete vekk og hente noe å skyte meg med for å ta meg bort fra lidelsen.

 

Den vitsen syntes hun ikke noe om!

Lenke til kommentar

sliter ikke med vekten, har tatt ct alt var normalt :)

 

er ikke anstrengelseshodepine siden jeg kan trene som normalt uten noe hodepine. dem har klemt å trødd å knødd på muskler men er heller ikke det.

 

kjenner meg kjempe godt i den artikkelen!

 

er ingen info på norsk og her i norge og i denne artikkelen er det perfekt skrevve når, hvor og hvorfor hodepinen kommer. men har ikke funne noe om hvorfor det oppstår eller om dette er noe jeg må plages med hele livet.

 

har fått voltaren som "medisin" hvis ikke det fungerer skal det sendes søknad om å få "indomethacin"

Lenke til kommentar

Jeg har nesten det samme!

 

Heldigvis skjer det ikke ofte med meg da, men det har hendt hvis jeg har vært sinnssvakt opphisset, sånn rett-før-jeg-kommer etter å ha holdt på lenge, så plutselig er det som om noen slår meg med en slegge i bakhodet. Det svartner for meg og jeg ser stjerner og planeter og blir liggende i fosterstilling. Det dunker og banker noe alldeles forjævlig, og i timesvis etterpå vil enhver bevegelse føre til at bankingen og dunkingen tiltar igjen.

 

Som sagt skjer dette ikke hver eneste gang, men det er kjipt allikevel. Stakkars deg som har det hver gang. :( Jeg er for øvrig mann, 31 år gammel.



Anonymous poster hash: 5a621...f6a
Lenke til kommentar

ja er ikke mye info om det!

 

er ganske skipt, er ganger jeg gruer meg eller tenker for mye for det og for så å ikke klare å få en orgasme...

 

men har kommet en morsom hendelse av det da. han jeg er med nu var ganske forskrekket og hadde det skuffa utrykket når jeg kom og tårene bynte å trille ... hahah, var ikke gøy akkurat der og da. men vi flirer godt av det nu!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...