Gå til innhold

Slips vs sløyfe


  

77 stemmer

  1. 1. Slips eller sløyfe?



Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke for vane å kræsje ballene til tiendeklassinger. Jeg vet ikke med dere, men jeg føler det blir helt feil.

 

Kan for øvrig heller ikke huske å ha sett folk vandre rundt med sløyfe på de penere arrangementene jeg har vært på i Stavanger og Trondhjem det siste året + 6 dagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk uvanlig mye komplimenter på et lilla grenadine-slips fra Drake's i går kveld.

 

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg kjøpte det, men syntes det så bra ut + det var salg i nettbutikken til Drake's. Brukte det for første gang i går kveld, men har hatt det en stund.

 

Er dette: fheh.06654.006_m.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke for vane å kræsje ballene til tiendeklassinger. Jeg vet ikke med dere, men jeg føler det blir helt feil.

 

Kan for øvrig heller ikke huske å ha sett folk vandre rundt med sløyfe på de penere arrangementene jeg har vært på i Stavanger og Trondhjem det siste året + 6 dagene.

Mye sløyfebruk på studentgallaer rundt om i landet også.

Lenke til kommentar

Lekkert slips, Xtra! Bestilte nettopp et mørkeblått grenadineslips fra Kent Wang selv.

 

Takk!

 

Grenadine er flotte greier. Vurderer å kjøpe flere grenadineslips (og slips generelt) men holder litt igjen ettersom jeg har 5 gode slips pr. nå og kun bruker dress et par ganger i året. :hmm:

Lenke til kommentar

Er enig med det som blir skrevet over meg. På nyttårsaften hadde "alle" en sløyfe som hadde løsnet i strikken og skulte ned på asfalten med geipen ute. Derfor valgte jeg å bruke er ganske normalt slips, spritet det litt opp med en knute som jeg fikk noen komplimenter for (fra andre slips-gutter). Det skal dog sies at jeg er på utkikk etter en sløyfe jeg kan knyte selv.

 

Er det mange her som benytter seg av slips i lyse farger, syns det ser veldig bra ut når det matcher med resten av antrekket.

Lenke til kommentar

At alle har sin stil, men veldig mange mangler klasse?

Synes forøvrig ordet klasse er harry, selv om det vel skal bety det motsatte. Kommentaren "SYKT KLASSE ANTREKK, HOMIE-BROR" tror jeg ikke er ukjent til bilder av sort skjorte, sort dressbukse, hvit vest og lilla pre-tied. Og med tribals barbert inn på siden av håret... Da er det top notch.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er fordi de leser minmote.no, Fotballfrue og vet ikke hva sartorial flair er. De jentene som spurte meg om hvorfor jeg har rumpehake og en assymetrisk slipsknute (aka FiH med dimple) kontra double windsor uten dimple syntes hvertfall ikke sartorial flair var et godt svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...